  • 1. Data: 2014-01-03 22:53:07
    Temat: t-mobile - czy ten ich bonus dziala ok?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    aktywacja uslugi = darmowa, potem 1 zl/mies;
    usluga/bonus = za kazde 2 min do mnie spoza tmobile daja ponoc darmowe 2 min
    na rozmowy do tmobile + stacjo.

    Czy to dziala ok? jest w tym jakis myk,ale tego nie widze?

  • 2. Data: 2014-01-03 23:16:31
    Temat: Re: t-mobile - czy ten ich bonus dziala ok?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.01.2014, o godzinie 22.53.07, na pl.misc.telefonia.gsm, 1634Racine
    napisał(a):

    > aktywacja uslugi = darmowa, potem 1 zl/mies;
    > usluga/bonus = za kazde 2 min do mnie spoza tmobile daja ponoc darmowe 2 min
    > na rozmowy do tmobile + stacjo.
    >
    > Czy to dziala ok? jest w tym jakis myk,ale tego nie widze?

    Miałem i działało bez myków. Bardzo sobie chwaliłem, bo sporo osób do mnie
    dzwoniło. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2014-01-03 23:39:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Habeck Colibretto in news:3qnx63gzvth1$.dlg@habeck.pl
    > Miałem i działało bez myków. Bardzo sobie chwaliłem, bo sporo osób do mnie
    > dzwoniło. :)

    widze, ze mozna to aktywowac przez https://www.itaktak.pl/iboa/
    jakby co - mozna to potem odkrecic? bo nie widze operacji odwrotnej. Chyba,
    ze pojawi sie taka opcja,gdy juz usluga bedzie aktywowana....

  • 4. Data: 2014-01-04 00:08:07
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.01.2014, o godzinie 23.39.07, na pl.misc.telefonia.gsm, 1634Racine
    napisał(a):

    > widze, ze mozna to aktywowac przez https://www.itaktak.pl/iboa/

    Tak.

    > jakby co - mozna to potem odkrecic? bo nie widze operacji odwrotnej. Chyba,
    > ze pojawi sie taka opcja,gdy juz usluga bedzie aktywowana....

    Nie kojarzę, czy można odaktywowywać. Zadzwoń do nich i się zapytaj. Ale
    ogólnie jak dużo do Ciebie dzwonią to jest to opłacalna oferta.
    Teraz jestem w Play, bo płacę za całą rodzinę (dzieci weszły w wiek
    telefoniczny) i jakoś Play mi się najbardziej opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2014-01-04 11:56:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-01-03 23:39, 1634Racine wrote:
    > Habeck Colibretto in news:3qnx63gzvth1$.dlg@habeck.pl

    dzialalo - pare lat z tego korzystalem (tzn od poczatku jak to
    wprowadzili).

    Zasada byla taka: 2 minuty do mnie spoza sieci Tmobile (wczesniej Era),
    1 minuta na dzwonienie na stacjonarne i w sieci Tmobile/Era.

    > widze, ze mozna to aktywowac przez https://www.itaktak.pl/iboa/
    > jakby co - mozna to potem odkrecic? bo nie widze operacji odwrotnej. Chyba,
    > ze pojawi sie taka opcja,gdy juz usluga bedzie aktywowana....

    mozna aktywowac i deaktywowac poprzez swoj profil na itaktak (tak bylo
    jeszcze ok pol roku temu)

    p.s.
    kiedys TakTak to byl IMHO dobry wybor: byly podwojne doladowania, inne
    bonusy, etc - uzywalem TakTaka od poczatku powstania (czyli ok 1998). Po
    ostatnich kalkulacjach wyszlo jednak, ze bardziej oplacalny jest dla
    mnie Abo. w porownaniu z TakTakiem (nawet najtanszy - niewiele gadam -
    mieszcze sie w 100-200min/mc) - zwlaszcza z powodu kosztow dzwonienia
    poza siec, a do Play to przegiecie (jedyny minus Abo. to cyrograf, ale
    skoro nie ma sie zamiaru zmieniac sieci, to pomijalne).

  • 6. Data: 2014-01-04 16:06:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 11:56:02 +0100, AL napisał(a):
    > p.s.
    > kiedys TakTak to byl IMHO dobry wybor: byly podwojne doladowania, inne

    podwojne doladowanie wlasnie sie pojawilo, ale chyba znow meteor ..

> [...]
    > mnie Abo. w porownaniu z TakTakiem (nawet najtanszy - niewiele gadam -
    > mieszcze sie w 100-200min/mc) - zwlaszcza z powodu kosztow dzwonienia

    Ale spojrz na taryfe fri - wlaczasz "w sieci darmo", dokupujesz pakiet
    do wszystkich, 120 min/15zl lub 60/10, powinno starczyc, i wychodzi
    15zl/mc.

    > a do Play to przegiecie

    przeciez na to od dawna jest kod.
    A we Frii juz wszedzie tak samo.

    J.

  • 7. Data: 2014-01-04 16:11:04
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > przeciez na to od dawna jest kod.

    Jaki kod?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących

  • 8. Data: 2014-01-04 16:32:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    *100*475#

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-01-04 16:33:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2014 16:11:04 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    > Jaki kod?

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/obniz_koszty_hot/rowna-stawka

    J.

  • 10. Data: 2014-01-04 19:33:09
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:1xgv4sext4xqb.qkstbaca8wao$.dlg@40tude.net
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/ob
    > niz_koszty_hot/rowna-stawka
    > J.

    ztcw, to mam tmobile na karte prepaidowa, taryfe najkorzystniejsza (chyba :)
    hot, place zdaje sie 29gr/min (chyba tyle...:) do sieci wszelkich (oprocz
    playa) - i teraz co ja czytam na powyzszej www:

    "możesz obniżyć cenę połączeń do sieci Play i pozostałych operatorów
    infrastrukturalnych do 30 gr/min w taryfie Hot."

    - czyli co to znaczy? ze moge aktywowac usluge 30gr/min, grosz wiecej do
    wszelkich sieci, ale za to 30gr/min do playa?
    to wlasnie oznacza?