  • 1. Data: 2013-12-31 17:33:52
    Temat: ciągłe powiadomienia o poczcie
    Od: Nika <m...@w...pl>

    Zrobiłąm update Androida na Samsungu GT-I9070 do wersji 4.1.2 i od tej pory w koło
    Macieju dostaję powiadomienia o poczcie z jednego konta (służbowego) nawet gdy maile
    zostały już dawno przeczytane. Z prywatnymi kontami (Gmail, WP) nie mam takich
    problemów. Czy ktoś ma pomysł, jak to rozwiązać?

    Pozdrawiam,

    Nika

  • 2. Data: 2014-01-01 16:11:42
    Temat: Re: ciągłe powiadomienia o poczcie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nika" d...@g...co

    : Zrobiłąm

    ???

[...]

    Czym różni się konto służbowe od prywatnych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-01-01 23:58:12
    Od: Nika <m...@w...pl>

    Chyba rozwiązałam problem - konto służbowe było na POPie, a prywatne na IMAP.

    - -
    Nika

  • 4. Data: 2014-01-03 15:52:13
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    > Czym różni się konto służbowe od prywatnych?

    Prywatnych chcemy używać, służbowych musimy.

    JS