  • 171. Data: 2013-02-05 18:19:33
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 18:15, quent pisze:
    > Na mądrość ludu nie liczę, jednak uważam, że trzeba mówić głośno o
    > potrzebie zmian i ich kierunku.
    > Janko Muzykant jako zawodowy hedonista i ignorant nie będzie się takimi
    > detalami przejmował, liczy się tu i teraz - hipsterka non-top

    Ja się będę z was śmiał na końcu. No dobra, nie będę, bo nie jestem taka
    świnia.

    > Dziecko, to dla Ciebie za trudne zagadnienia. Idź łupać na konsoli.

    Aaa, to będzie taka monarchia bez monarchy... Rozumiem. Znaczy nie rozumiem.

    > ROTFL!!!
    > Czyżbyśmy już teraz mieli takie społeczeństwo, że wystarczy pozdejmować
    > z mostów tabliczki "zakaz skakania" aby ludzie masowo zaczęli ginąć?

    Dokładnie tak :)
    Wystarczy zdjąć wszystkie ''tabliczki'' przy drogach. Ależby to była
    piękna katastrofa...

    --
    pozdrawia Adam
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../

  • 172. Data: 2013-02-05 18:23:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 18:18, quent pisze:
    > Akwarium, muszelki... taak Janko, mundrze prawisz.
    > Oby istnieli tylko takiego kalibru przeciwnicy WR.

    Ups, zapomniałem że siedzę na cyfrowej. Subtelność alegoryczna: 1 w
    skali 0-10 :)

    PS. Ostatni raz na konsoli grałem w jakimś osiemdziesiątym szóstym...
    Nazywała się Spectrum :)

    --
    pozdrawia Adam
    /''m'' jak megalomania/

  • 173. Data: 2013-02-05 18:30:32
    Temat: Re: tak co? celebryckiego...
    Od: "quent" <x...@x...com>

    LOL!!!
    Dosyć znamienne jest to, że jak skończy Ci się repertuar idiotycznych
    argumentów to zwyczajnie w ogóle przestawać je podawać. Pojawiają się za to
    jakieś wątki kryminalne, wcześniej akwarystyczne... po czym publicznie
    zaczynasz się zastanawiać na jakiej grupie piszesz.
    Jak dla mnie to za wiele... Niniejszym przestaję więc śledzić Twoje posty w
    tym off-topicznym wątku.

  • 174. Data: 2013-02-05 18:47:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 18:30, quent pisze:
> [...]
    > publicznie zaczynasz się zastanawiać na jakiej grupie piszesz.
    > Jak dla mnie to za wiele... Niniejszym przestaję więc śledzić Twoje

    Nie dziwię się, po takiej dawce katastrofizmu sam bym się zdołował i
    wyłączył (jeśli w coś wierzyłbym).

    PS. Errata: wrażliwość alegoryczna: zero :)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/

  • 175. Data: 2013-02-05 19:08:53
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 05.02.2013 18:05, Janko Muzykant pisze:

    > A pewnie, niby dlaczego? Emerytowanych nauczycieli - do gazu! Zostawiamy
    > tylko hutników.
    > Tylko co zrobić z księgowymi... tych, z hut - płacić, tych ze szkół - w
    > piach.

    Nauczyciele i inni płacą składki. I nie można powiedzieć, że są
    bezproduktywni, bo są w gospodarce potrzebni. Ja miałem na myśli
    faktycznie bezproduktywnych.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 176. Data: 2013-02-05 19:15:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 19:08, Cezary Grądys pisze:
    > Nauczyciele i inni płacą składki. I nie można powiedzieć, że są
    > bezproduktywni, bo są w gospodarce potrzebni. Ja miałem na myśli
    > faktycznie bezproduktywnych.

    Spoko, przyjdzie czas i powstaną Trójki d/s Badań nad Przeszłością
    Obywatela, które będą rozstrzygać rzetelnie konkretne przypadki byłej
    produktywności :)

    --
    pozdrawia Adam
    /największa porażka Amerykanów? - upadek Związku Radzieckiego/

  • 177. Data: 2013-02-05 19:19:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > wrażliwość alegoryczna: zero :)

    Dyskutowanie alegoriami utrudnia porozumienie. Tym bardziej takimi
    infantylnymi.
    Dawałem Ci to do zrozumienia kilkukrotnie niemal wręcz dosłownie.
    Chyba, że zależy Ci na rozmywaniu dyskusji a nie na tym aby do czegoś dojść.

  • 178. Data: 2013-02-05 19:19:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 05 Feb 2013 17:42:41 +0100, Cezary Grądys wrote:

    > Kredyt nic tu nie zmienia. Nie wyda w długim czasie wiecej niż zarobi. A
    > biorąc kredyt wyda faktycznie mniej, bo bank na tym zarabia.

    Niemo zakldasz, ze kredyt == kredyt konsumpcyjny. Wymysl sobie na
    spokojnie jak mozna wydawac wiecej majac kredyt.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 179. Data: 2013-02-05 19:20:52
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    > Ja miałem na myśli faktycznie bezproduktywnych.

    Jak widać zadałeś pytanie nie dla wszystkich retoryczne.

  • 180. Data: 2013-02-05 19:28:29
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    > Ja miałem na myśli faktycznie bezproduktywnych.

    Na WR nie ma mowy o bezrobociu. Coś takiego nie istnieje zwyczajnie.
    Więc jeśli bezproduktywni to albo z wyboru czyli krzyż im na drogę albo z
    przypadku (wypadek i pokrewne) - więc
    ubezpieczenie/karitas/rodzina/otoczenie.