  • Data: 2017-07-20 00:17:12
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol"

    > I tak i nie.
    > Musze przemyslec Twój punkt widzenia :)

    Jak przeczytasz warunki gwarancji to dowiesz, się że prawnicy nie zostawili
    tam wiele swobody do przemyślania: gwarancja na pasek daje Ci roszczenia w
    kwestii kosztów paska. Dlatego lepiej jest gdy nie przywieziesz do
    mechanika swoich części tylko zostawisz mechanikowi wybór i zakup części.
    To on wtedy przed Tobą odpowiada za wykonaną robotę a nie producent paska.
    ---
    Co za bzdury. Za wykonaną robotę zawsze odpowiada mechanik. Niekiedy może
    jeszcze odpowiadać za części, jak je sprzedaje, ale to i tak nie jest to
    samo zobowiązanie co gwarancja producenta. Żadne z tych zobowiązań nie
    wyklucza dalszych roszczeń. Komuś np spalił się samochód po niewłaściwej
    naprawie. I co, nie da się w sądzie uzyskać odszkodowania ? No bzdura.

    > Chodzi mi o to ze inni klienci sie raczej o tym nie dowiedza...

    Mechanikowi powinno zależeć na posiadaniu płacących dobrze klientów.
    Zdecydowanie łatwiej jest w biznesie utrzymać klienta którego się już ma
    niż pozyskać nowego.
    ---
    Utrzymać klienta ? Gdzieś Ty o takim czymś słyszał jak wieczny klient ?!

    Jedną z lepszych dróg na utrzymanie przy sobie klientów to zapewnienie ich
    zadowolenia. Niestety czasem oznacza to poświęcenie niektórych transakcji
    (i zysków)
    a nawet poniesienie kosztów.
    ---
    To jest renoma a nie utrzymanie klienta.