    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon dla nastolatka do +- 400zł
    Date: Sun, 07 Jun 2009 09:37:41 +0200

    Wczoraj próbowałem odpowiedzieć na to pytanie, ale dałem sobie spokój.
    Dzisiaj... zdecydowałem ze napisze, może komuś innemu przydadzą sie moje
    przemyślenia:

    - telefon ma mieć kamerę i
    - ma obsługiwać gry java
    - 120x160 rozdziałka?
    - mp3, radio
    - karta pamieciochy

    Siemens SXG75 (ma jeszcze gps), ekran 320x240, cena... 200zł? albo
    wersja puderniczka :EF81.

    Tyle ze to starocie(choć w handlu są dostępne nówki), duze i napewno nie
    "spaszą" nastolatce. Chociaż gdyby musiała zapracować na telefon - wtedy
    moze tak.

    Potem przeleciałem przez starsze modele PDA, z dotykowym ekranem
    wielkości 2.5-2.8 cala - też by sie pare znalazło. Moze jedynie aparat
    nieco słabszy, ale za 400zl mozna mieć duzo bardziej funkcjonalne
    urządzenie. NApewno jednak są setki ludzi którzy nie chcą
    funkcjonalności PDA, chcą zwykły telefon.... Więc poco sie odzywam?
    Uświadomiłem sobie, ze skoro na pytanie autora, tak niewielu ludzi
    zdołało odpowiedzieć, ta grupa nie jest "targetem" telefonów dla
    nastolatek:) To bardzo dobrze.

    Dla autora:
    gsmarena.com - adwanced search, i pozaznaczaj co chcesz.

    ToMasz