    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon dla nastolatka do +- 400zł
    Date: Sun, 7 Jun 2009 14:07:51 +0200

    "ToMasz" napisał:

    > Uświadomiłem sobie, ze skoro na pytanie autora, tak niewielu ludzi
    > zdołało odpowiedzieć, ta grupa nie jest "targetem" telefonów dla
    > nastolatek:)

    Wiesz, niektórzy przez tyle lat istnienia tej grupy dorobili się dzieci, w
    tym - o tempora - już nastoletnich ;-)
    Ale ja teraz miałbym duży kłopot w doradzeniu *nowego* modelu w cenie 400 zł
    (używanych, zwłaszcza z, za przeproszeniem, Allegro, nigdy bym nie kupił),
    pół roku temu jak złotówka miała inną wartość wybór był większy. Moje
    nastoletnie dziecko na przykład rok temu dostało SE k530i za te 4 stówy i
    jak do tej pory jest bardzo zadowolone a młodsze często mu zabierają ten
    aparat właśnie po to, aby pogiercować. Tyle, że do tego przydałby się ekran
    240x320, więc trzeba by celować w SE k770i lub G502, ale to już drożej lub
    używka. Z kolei mój 11-letni syn napalił się na LG Shine, chociaż jako
    użytkownik LG F3000 sam dobrze wie, jak nieciekawe bywa wgrywanie aplikacji
    do dalekowschodnich zabawek. Córka z kolei czeka, aż babci skończy się
    cyrograf w Erze i odziedziczy po niej Nokię 6131 (były niedawno w Euro w
    okolicach 4 stów). W sumie też żałuję, że zniknęły Siemensy, to bardzo miłe
    i funkcjonalne aparaty były.
    Obawiam się, że nie pomogłem :-/

    JoteR