  • Data: 2009-05-14 08:20:44
    Temat: Re: telefon / gps / mp3 na rower - nokia 5800?
    Od: "Kuba Stasiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozpatruje kombinacje zeby to bylo jednak gsm + gps 'w plecaku'.
    > podpowiedzcie prosze jaki jest najmniejszy telefon z ekranem dotykowym,
    > nie rozkladany, nie rozsuwany itp...

    Mały telefon równa się mniejszy wyswietlacz. Poniżej 2,8" na rower uważam,
    że sensu nie ma. Ciężko będzie się czegokolwiek dopatrzeć. No chyba, że nie
    chcesz patrzeć na ekran tylko sluchać: "skręt w prawo, skręt w ewo". W GPS
    często przydaje mi się zgranie śladów od kolegów np z gpsies i jechanie
    danym śladem. Tak przejechałem łódzki maraton, co byłoby niemożliwe samemu
    bez GPS.

    Jeśli szukasz jakiegoś telefonu to tutaj:

    http://www.gsmarena.com/search.php3

    podajesz parametry wielkościowe ekranu i wyskakują Ci dane modele.