    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon i wifi - podlaczenie
    Date: Mon, 23 Mar 2009 12:18:50 +0100

    Maniek4 wrote:

    > Dobre pytanie, urzadzenia sie widza i lacza ze soba, ale prawdopodobnie cos
    > jest nie tak skoro nie chce dzialac. Nie probowalem innych polaczen poza
    > internetem, ale moze warto. Mysle ze robie jakis blad w konfguracji TCP/IP
    > (Win XP), moze IP powinno jednak byc na sztywno? Jest gdzies w sieci przepis
    > jak to w ogole powinno byc skonfigurowane? Na co zwrocic uwage?

    Musisz miec przede wszystkim wlaczone udostepnianie polaczenia, bo
    bez tego to nie zadziala, bedziesz mogl sie jedynie komunikowac po
    stronie LAN, po prostu potrzebujesz dzialajacej implementacji NAT.
    Przeczytaj sobie to http://support.microsoft.com/kb/314066/pl.

    > Na chwile chyba mozna bez obaw. :-)

    Jak masz brak paru waznych aktualizacji to do klopotu wystarczy i
    chwila. Przynajmniej wejdz we wlasciwosci firewalla i wylacz go
    jedynie dla polaczenia LAN.

    > Nie stety nie mam innych komputerow pod reka z wifi do puszczania pingow.:-(

    Zawsze mozesz poprosic kogos znajomego o wpadniecie z piwkiem, albo
    dac mu dwa, jesli sie przy okazji zna ;)

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'