  • Data: 2009-01-04 19:21:45
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > oj Cavallino - przeciez wiesz dokładnie ze to nie o uwstecznianie chodzi a
    > li tylko o warunki finansowe. Chyba ze chcesz np. powiedziec mojej babci
    > zyjacej razem z dzadkiem z jednej renty, ze maja sobie plazme kupic i do
    > tego n-TV.

    Niech sobie oglądają na czym mają, ale dlaczego do nich mają dostosowywać
    się wszyscy?
    Nie stać ich - mówi się trudno, będą oglądać mniejszy obraz.

    > hmmm, skoro tak, to juz nie jestem taki jednoznaczny w swoich opiniach.
    > Bo moze sie okazac ze takich Tv jest nadal ogromna wiekszosc.

    Telewizorów sprzed 20 lat?
    Bez żartów, wtedy tv były w SECAM.
    I jakoś wszyscy dali sobie radę z ich upgrade'm.

    > Niemniej jak dla mnie, w przypadku zwykłego nadawania analogowego wszystko
    > powinno byc nadal nadawane w 4:3

    Na szczęście wygląda na to, że ten problem rozwiąże się tak jak piszesz.
    Skończy się analogowe nadawanie i już.

    Szkoda że tak późno.

    > zalezy co rozumiesz przez doskonale poradziłaby sobie.

    Wyświetliłaby go prawidłowo (z pasami na dole i górze).

    > Ja wole ogladac np podawany juz tu wczesniej sport na eurosporcie w 4:3
    > niz
    > to samo w tvp1 czy tvp2 w 16:9.

    A co mnie obchodzi co Ty wolisz?
    Chcesz być uwsteczniony - to sam sobie za to płać (obrazem).