  • Data: 2013-07-17 19:25:31
    Temat: Re: temperatura na termostacie - dyskusja
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> szukaj wiadomości tego autora

    jako, że bez fotosu nie ma dyskusji, wklejam co potrzeba...
    http://e-serwis.org/smietnik/Termostat_1.JPG
    http://e-serwis.org/smietnik/Termostat_2.JPG
    ogólnie to dziwna sprawa, gdy samochód stoi temperatura rośnie, ale później
    gdy ruszam, mocno spada... ale dziwniejszy jest późniejszy wzrost na
    postoju, niby czujnik ma opóźnienie 1-2 sekundy, a temperatura rośnie
    znacznie wolniej...
    coś mi tu nie pasuje... ale nie wiem co.