  • Data: 2017-06-21 17:26:38
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > Jeśli ktoś kupuje auto za 7-8 razy tyle, co kosztują podobne spalinowe,
    > tylko dlatego, że rozpędza się do setki w 3 sekundy a nie w 10, to musi
    > mieć dużo kasy i poczucie humoru. Zapraszam w moje okolice w godzinach
    > szczytu i zobaczymy, jakie znaczenie będą miały te parametry w czasie
    > dojazdu do pracy :-)

    W ten sposób można uzasadniać bezsens kupowania BMW, Mercedesów, Porsche
    itp, itd.

    Tylko jaki sens ma takie gadanie?

    Kto bogatemu zabroni mieć samochód taki, jaki mu się podoba? Nawet gdy nie
    wykorzysta codziennie wszystkich koni mechanicznych?

    > Ps. Kiedyś w maluchu brakło mi paliwa. Poszedłem na piechotę do
    > najbliższej stacji - nie było daleko. Pożyczyłem kanister i sprawa
    > załatwiona. Jak wygląda sprawa w przypadku zabraknięcia prądu w Tesli?

    Pomoc drogowa i laweta.

    Najlepiej jednak słuchać się komputera pokładowego który oszacowuje
    pozostały w baterii zapas energii i oblicza na tej podstawie przybliżony
    zasięg, przy okazji proponując zmianę trasy aby zahaczyć o najbliższą
    ładowarkę.

    Myślę, że podobna sytuacja jak w benzyniaku: widząc że zapaliła Ci się
    rezerwa nie wybierasz się w podróż 100km gdzieś na odludzie bo wiesz, że
    narobisz sobie kłopotu gdy Ci zabraknie benzyny.