  • Data: 2017-06-22 09:53:17
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 21 Jun 2017 15:26:39 -0000 (UTC), Pszemol

    > Bo tu jest kilku co uznało cichą pracę elektrycznych aut jako ich wadę, bo
    > nie słychać w nich ulubionego warkotu silnika :-)

    Nie rozumiem tego właśnie, bo hałas od silnika to jedna z podstawowych
    rzeczy obniżających komfort podróży. No ale ja nie jeżdżę dla przyjemności,
    tylko z konieczności. Biorąc pod uwagę jeszcze kulturę jazdy innych
    uczestników (i wcale nie piję najbardziej do zapierdalaczy, tylko do
    melepet co nie umieją spod świateł ruszyć), to raczej obecnie przykry
    obowiązek jest. Kiedyś jak jeździłem na codzień, to miałem więcej
    cierpliwości, teraz nawet poza szczytem mnie szlag trafia, a nie daj wpaść
    w szczyt -- to kierownica jest zagrożona. Dlatego kręci mnie autopilot w
    Tesli na takie okazje. :P

    --
    Pozdor
    Myjk