  • Data: 2017-06-25 08:45:33
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 24 Jun 2017 20:42:37 +0200, m4rkiz

    > chyba troche nie doczytales - ja pisze ze zbior ludzi kupujacych auto ze
    > wzgledu na to ze ma w zasadzie najlepsze przyspieszenie i zbior ludzi
    > ktorym przeszkadza dzwiek silnika maja baaaardzo malo elementow wspolnych

    Mają dużo elementów współnych, bo do tej pory taki czy inny dźwięk był
    wykładnikiem mocy. I ludzie mają to tak zakorzenione, że dźwięk silnika
    Ferrari to super osiągi, że po prostu lubią sam dźwięk i nie wyobrażają
    sobie kupić bezgłośnej Tesli. Mało tu takich choćby na grupie, co twierdzą
    że meleksem jeździć nie będą, że dźwięk silnika MUSI być?

    > nijak nie odnosze sie tu do aut luksusowych

    No tak, bo psują i tak już wyssaną z palca statystykę. :P

    > nie, sprzedala bo sa szybkie, ciche, modne etc. etc.
    > nie twierdze ze tesla sie nie sprzedaje, twierdze ze kupuja ja ludzie
    > ALBO lubiacy cisze ALBO wybierajacy ja ze wzgledu na osiagi, bardzo
    > rzadko ze wzgledu na te dwie cechy naraz - co sugerowal przemol

    Na prawdę trudno jest Ci przyjąć do wiadomości, że tak samo jak są ludzie
    którzy lubią dobre parametry i nie wyobrażają sobie auta bez silnika
    spalinowego który daje dodatkowo charakterystyczny dźwięk, są też ludzie
    którzy przy dobrych parametrach chcą mieć równocześnie ciszę?

    --
    Pozdor
    Myjk