  • Data: 2010-06-17 18:22:37
    Temat: Re: [tlumaczenie] co to jest Coil Pack ?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie sie skonczy na tym ze trzeba bedzie kupowac po kolei czesci i je
    > podmieniac, bo juz nikt sie tego dotykac niechce.

    miałem na myśli tłumaczenie ;-)
    co do objawów to na zdrowy rozum może to być problem z czujnikiem temp. bo
    jeżeli ten podaje złą informację o temp rzeczywistej do ECU więc z kolei
    mieszanka jest zła i problemy z odpalaniem, 'niemaniem' mocy,
    ale wiadomo że każda marka ma swoją specyfikę, swoje objawy na każdą
    usterkę, trudno po omacku szukać ale czasem nie ma wyjścia,
    to tak jak ja miałem problemy z wyłączającą się klimatyzacją, fachowcy
    radzili, myśleli i nic, rozkładali ręce,
    sam znalazłem buga który siedział w panelu klimatyzacji,

    brat