  • 1. Data: 2010-06-17 17:53:27
    Temat: [tlumaczenie] co to jest Coil Pack ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Jak przetlumaczyc Coil Pack ?
    Bo Ignition Coil to juz wiem ze to jest cewka zaplonowa.

    A ten coil pack ?
    Bo wyglada tak http://www.modernperformance.com/dcx/msd_coilpack.jp

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-17 17:56:02
    Temat: Re: [tlumaczenie] co to jest Coil Pack ?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jak przetlumaczyc Coil Pack ?
    > Bo Ignition Coil to juz wiem ze to jest cewka zaplonowa.
    >
    > A ten coil pack ?
    > Bo wyglada tak http://www.modernperformance.com/dcx/msd_coilpack.jp

    pewnie cewka (zespolona) pt. DIS :-)

    brat

  • 3. Data: 2010-06-17 18:03:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > pewnie cewka (zespolona) pt. DIS :-)
    >
    > brat

    Hmm, no jest cos takiego na gorze silnika. Bo juz sam probuje ogarnac co
    jest nie tak z tym silnikiem subarowym.
    Czytam po forach i ponoc jest to jakas przypadlosc tych motorow. Ktos
    napisal wlasnie ze moze byc problem z cewka / i tym czyms na gorze.
    Potem jeszcze sensor temperatury wkrecany w blok.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-17 18:08:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > napisal wlasnie ze moze byc problem z cewka / i tym czyms na gorze.
    > Potem jeszcze sensor temperatury wkrecany w blok.

    Jaki silnik i objawy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-06-17 18:12:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > napisal wlasnie ze moze byc problem z cewka / i tym czyms na gorze.
    > Potem jeszcze sensor temperatury wkrecany w blok.

    pytanie jak tam jest rozwiązany zapłon? jeżeli to cewka zespolona (DIS) to
    zapewne o nią chodzi,

    brat

  • 6. Data: 2010-06-17 18:12:25
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jaki silnik i objawy?

    Subaru EJ22 136KM z legacy, 1994 rok.

    Jak jest zimno to ni cholery odpalic nie moze, tzn obecnie zapala, ale w
    styczniu graniczylo to z cudem. Teraz jak jest te 20 pare to znacznie
    latwiej zapala. Prawdopodobnie problem ze skladem mieszanki. Ale to tak
    domniemywam. A juz mnie to wk... zaczyna bo tyle pieniedzy utopilem,
    wszystko pomontowane, poremontowane i dupa stanelo wlasnie na tym. Jutro
    podladuje aku, bo musze z miernikiem poszukac wyjscia na "check engine". W
    koncu po 3 latach dorwalem schemat gniazd w komputerze i musze sprawdzic czy
    sie bedzie pokrywac z tym co ja mam.
    Jak juz odpali to chodzi ale brakuje mu "mocy" przy depnieciu.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-06-17 18:13:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > pytanie jak tam jest rozwiązany zapłon? jeżeli to cewka zespolona (DIS) to
    > zapewne o nią chodzi,
    >
    > brat

    Pewnie sie skonczy na tym ze trzeba bedzie kupowac po kolei czesci i je
    podmieniac, bo juz nikt sie tego dotykac niechce.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-06-17 18:22:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Pewnie sie skonczy na tym ze trzeba bedzie kupowac po kolei czesci i je
    > podmieniac, bo juz nikt sie tego dotykac niechce.

    miałem na myśli tłumaczenie ;-)
    co do objawów to na zdrowy rozum może to być problem z czujnikiem temp. bo
    jeżeli ten podaje złą informację o temp rzeczywistej do ECU więc z kolei
    mieszanka jest zła i problemy z odpalaniem, 'niemaniem' mocy,
    ale wiadomo że każda marka ma swoją specyfikę, swoje objawy na każdą
    usterkę, trudno po omacku szukać ale czasem nie ma wyjścia,
    to tak jak ja miałem problemy z wyłączającą się klimatyzacją, fachowcy
    radzili, myśleli i nic, rozkładali ręce,
    sam znalazłem buga który siedział w panelu klimatyzacji,

    brat

  • 9. Data: 2010-06-18 08:31:29
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >A juz mnie to wk... zaczyna bo tyle pieniedzy utopilem,
    > wszystko pomontowane, poremontowane i dupa stanelo wlasnie na tym. Jutro
    > podladuje aku, bo musze z miernikiem poszukac wyjscia na "check engine".

    A do czego zapakowałeś ten motor? Jakiś Garb? Czy Ogórek?

  • 10. Data: 2010-06-18 14:25:33
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > A do czego zapakowałeś ten motor? Jakiś Garb? Czy Ogórek?

    Do kwadrata poszedl. Nikt nie chcial porzadnie zrobic orginalnego
    silnika, a jak chcial to za jakies chore pieniadze.
    To zrobilem to co robia w USA i Niemczech... ale jakos nie do konca mi to
    wyszlo.

    PZDr
    Adam