    From: j...@i...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Mon, 28 Aug 2017 19:25:47 +0200

    On Sat, 26 Aug 2017 09:30:07 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >W Mediaexpercie jest zawsze drożej niż na allegro, nawet jak kupujesz za
    >gotówkę i w promocji, więc nie ma czego sprawdzać.

    Nie wiem jak w Mediaexpercie, bo nie mam tego nigdzie pod ręką, ale
    kupowałem ostatnio pralkę w Euro. I cena była niższa od najniższej
    ceny na Allegro. Niewiele, ale jednak. Dodatkowo gratis dowóz (na
    Allegro musiałbym zapłacić minimum 50 zł), wniesienie na pierwsze
    piętro (jakbym kupił na Allegro, to pewnie by mi kurier ją pieprznął
    pod klatką) i zabranie starej pralki na złom (to akurat dodatkow
    płatne, 29 zł., jakbym kupił na Allegro to jeszcze bym się musiał
    przez pół miasta ze złomem telepać).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06