  • 1. Data: 2017-08-16 15:24:06
    Temat: toyota auris hybrid
    Od: quent <x...@x...com>

    Szukam małego kombi.
    Myślę o nowym aucie w jakimś planie finansowym typu wynajem/leasing.
    Co sądzicie o Toyocie Auris w wersji hybrydowej?
    Nie miałem z hybrydami do czynienia.
    Warto?
    Robię rocznie niewiele, ok. 15tys. w tym raz czy 2 do roku wyjazd do UK
    lub Italii.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2017-08-16 19:50:20
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Aug 2017 15:24:06 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > Nie miałem z hybrydami do czynienia.
    > Warto?
    > Robię rocznie niewiele, ok. 15tys. w tym raz czy 2 do roku wyjazd do UK

    Nie wiem jak Auris, ale byłem wożony Priusem. W warunkach miejskich hybryda
    bardzo mi się podoba - cichutko, mięciutko, w korku najgłośniejsza rzecz,
    to wentylator nawiewu. Na co dzień jeżdżę Focusem 1.8 TDCI i przy moim
    klekocie, który hałasuje, trzęsie się szarpie taka hybryda to oaza luksusu!
    Na autostradzie różnice nie są już takie duże - jedzie to jak zwykłe auto.
    Nie wiem jak wyglądają koszta eksploatacji poza paliwem, ale jeżeli są
    podobne jak dla aut konwencjonalnych, to w Polsce hybryda nie ma sensu
    ekonomicznego. Cena Aurisa (Priusa jeszcze bardziej) zabija całą
    oszczędność na paliwie. No chyba, że koszty nie są dla Ciebie aż tak
    istotne, to dla ekologii i komfortu polecam. Tesla to nie jest, ale postęp
    względem śmierdzących diesli jest widoczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2017-08-17 21:43:03
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 16 Aug 2017 19:50:20 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Nie wiem jak Auris, ale byłem wożony Priusem. W warunkach miejskich hybryda
    >bardzo mi się podoba - cichutko, mięciutko, w korku najgłośniejsza rzecz,
    >to wentylator nawiewu.

    Nie wiem jak Auris czy Prius, ale w Warszawie w carsharingu są Toyty
    Yaris Hybbrid. O ile jazda na silniku elektrycznym to bajka, to całość
    psuje niestety załączający się dość szybko silnik spalinowy. Do tego
    auta są z automatem (CVT?) i wyje ten silnik jak chiński skuter ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2017-08-17 23:41:15
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jechałem taksówką Aurisem hybrydą i kierowca bardzo sobie chwalił. Średnią po mieście
    miał trochę ponad 5l. W trasie już gorzej, mówił że ok 7l

  • 5. Data: 2017-08-18 07:38:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 17 Aug 2017 14:41:15 -0700 (PDT), Przemyslaw P. napisał(a):

    > Jechałem taksówką Aurisem hybrydą i kierowca bardzo sobie chwalił. Średnią po
    mieście miał trochę ponad 5l. W trasie już gorzej, mówił że ok 7l

    I dlatego z punktu widzenia ekonomii takie auto jest sensowne tylko dla
    taksówkarzy. Takie spalania, to ma większość diesli i to nie koniecznie
    współczesnych. Jedyna różnica to, że diesel pali 5 z groszem w trasie, a 7
    w mieście. Ja teraz dużo jeżdżę po mieście, a mało w trasie, więc chętnie
    zamieniłbym swojego diesla na hybrydę. Niestety cena Aurisa jest dla mnie
    zaporowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2017-08-18 08:25:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 07:38, P.B. wrote:

> [...]
    > zamieniłbym swojego diesla na hybrydę. Niestety cena Aurisa jest dla mnie

    Dla mnie ceny nowych aut w ogole są zaporowe więc myślę o jakimś planie
    finansowym.
    Auris wstępnie na www podają 750zł przy wplacie 25tys

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-08-18 08:49:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > psuje niestety załączający się dość szybko silnik spalinowy. Do tego
    > auta są z automatem (CVT?) i wyje ten silnik jak chiński skuter ;)

    kolega miał jako zastępcze auto aurisa w hybrydzie- podziela spostrzezenia
    co do skrzyni biegów- wyje i nie jedzie;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2017-08-18 09:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Dla mnie ceny nowych aut w ogole są zaporowe więc myślę o jakimś
    > planie finansowym.

    A co? Wtedy jest taniej?

    > Auris wstępnie na www podają 750zł przy wplacie 25tys

    To jak za darmo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 9. Data: 2017-08-18 13:34:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 09:59, Budzik wrote:
    > A co? Wtedy jest taniej?

    Taniej niż co?

    > To jak za darmo :)

    na 36 miesięcy.
    Tanio/drogo rzecz względna

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2017-08-18 14:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Taniej niż co?

    > na 36 miesięcy.
    > Tanio/drogo rzecz względna

    No ale pisałes ze auta drogie wiec bierzesz w planie finansowym.
    Wiec sie grzecznie pytam, co ten plan finansowy zmienia?
    Bo moznaby wyciągnac wniosek, ze wtedy juz nie jest drogo...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,