  • Data: 2005-02-10 14:01:26
    Temat: Re: tpnet -> ipartners -> akamai?
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> writes:

    > PS. Jako ze z Akamai wspolpracujemy czas jakis i pozwolilem sobie im wytknac
    > kilka powaznych bugow w ich systemie mappingowym moge chyba Was poinformowac
    > iz system kieruje zapytania wedlug 3 zasad i to z takim priorytetem:
    > 1. Z sesji sterujacej BGP.
    > ktora jednak olewa gdy:
    > 2. Ociazenie serwerow w danej lokalizacji spada ponizej 50 %
    > ktora jednak olewa (i w tym momencie zapytania kieruje na oddzielny system z
    > przedrostkiem "geo" w nazwie:
    > 3. Odleglosc geograficzna.
    > W tym opisie pominalem systuacje mappingu statycznego (ktory jest olewany z
> [...]

    Czy dobrze zrozumiałem, że z pierwszych dwóch punktów wynika, że
    np. gdy obciążenie naszego akamaia jest większe od 50%, a Waszego
    mniejsze od 50%, to requesty od nas będą kierowane do Was?
    A dlaczego do Was a nie np. do ICMu (przy założeniu, że ICM też
    ogłasza im nasze adresy)?

    A jak konkretnie działa trzecie kryterium? (Proszę o rozwinięcie.)

    Jacek