    From: Marek Moskal <m...@i...p-l>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: traceroute
    Date: Tue, 23 Nov 2004 13:18:01 -0000

    Mariusz Krukowski napisal(a) [23 Nov 2004]:

    > To wszystko pięknie Marku, ale w teorii.

    Najpierw trzeba przynajmniej znac teorie i probowac ja zastosowac. Ty ja
    znasz i probojesz stosowac i znasz konkretne ograniczenia (sprzetowe jak w
    przypadku starszych kart do GSRa czy operacyjne jak przyklad z BGP). W
    wielu przypadkach chodzi jednak o uswiadomienie ludzi ze cos takiego mozna
    i powinno sie (w miare mozliwosci) robic.

    --
    (moskit-at-irc.pl)