  • Data: 2017-11-23 08:57:02
    Temat: Re: tradycyjnie, kto ma pierwszenstwo?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 listopada 2017 08:13:15 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Stojąc tak jak pokazuje widok, ustepuje pierwszenstwa tym po prawej z kanałowej.
    >
    > to jest raczej elementarz
    >
    > --Ci z szerokiej grunwaldzkiej wjeżdzają i mają mnie po prawej więc ustąpic
    powinni.

    > ziew :-)
    > http://www.nto.pl/moto/art/4091771,przepisy-ruchu-dr
    ogowego-pamietaj-o-prawej-rece,id,t.html

    > -- I jak tak zazwyczaj jechalem ale dzis chcialem z ciekawosci sprawdzic jak
    sytuacja wygląda i zostalem obtrąbiony :)

    > od klaksonu sie nie umiera :-)
    >
    > --Czy ten zestaw skrzyzowań jest jakis magiczny ze ludzie oddaja pierwszeństwo czy
    jednak interpretacja jest błędna?

    > wczesniej jest skrzyzowanie ze Staroszkolna, zadnego oznakowania czyli rownorzedne
    ciekawe czy tam tez magia dziala ?

    A wiesz ze pewnie tez.
    Dalej z drugiej strony wiaduktu jest taka droga równorzędna i wjazdy z głównej
    grunwaldzkiej i tam też magia "prosta - musi byc z pierwszeństwem" chyba dziala :)