  • Data: 2018-09-30 05:00:51
    Temat: Re: transformator 230V->110V
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-29, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Czemu taka tania? Zawsze myślałem że to przynajmniej 4x droższe jest.

    Ja również. Może TEC'y zrobiły się bardziej przystępne? W ciągu
    ostatnich 3-4 lat nastąpił np. wysyp małych, ale całkiem fajnych
    lodówek do wina właśnie na TEC'ach.

    Ale co do tej konkretnej maszynki do lodów to zaczynam mieć lekkie
    wątpliwości. Zamraża dobrze - nawet w negatywach to podkreślają, ale
    znakomita większość */** opinii wymienia kłopoty z mieszaniem. Psuje
    się, nie miesza, wyłącza. To jest 1/5 wszystkich opinii. Troche dużo.

    Z drugiej strony, to to, pod inną nazwą jest jednak dostępne na amazon.de:
    https://www.amazon.de/gp/product/B07DGT79PM

    Do mnie oczywiście nie ślą, ale do Polski za darmo. Może więc zrobię
    tak, że zamówię do Polski i z Polski wyślę dalej.

    Aaaa.... to jednak nie jest to samo, ale jeszcze poszukałem po symbolu i
    na Alim też to jest :) W sumie w tym momencie nie wiem czy to dobrze czy
    źle.

    --
    Marcin