  • 21. Data: 2015-11-13 19:21:08
    Temat: Re: trasa
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.11.2015 o 15:55, J.F. pisze:

    > No coz, doswiadczenie mi podpowiada, ze nad Baltykiem miejsca w
    > wiekszosci zarerwowane wczesniej, ale cos tam na miejscu sie znajdzie.

    Albo nie.
    Ja już dwa lata z rzędu, w długi weekend, nie znalazłem kompletnie nic w
    miejscowościach które mnie interesowały i chcąc nie chcąc brałem coś
    wiochę dalej.

  • 22. Data: 2015-11-13 19:22:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 19:04 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Ale tak naprawdę płacąc 32l/100km przy niemieckiej cenie paliwa, to już
    > naprawdę taniej i szybciej się robi samolotem.

    W środę tankowałem ON na niemieckiej A9 za 1,21E za litr. Na A4 płaciłem
    4,75PLN/1L
    Włochy to kosmos - 1,6-1,7 EUR/1L

    TG

  • 23. Data: 2015-11-15 13:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 19:21:08 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Albo nie.
    > Ja już dwa lata z rzędu, w długi weekend, nie znalazłem kompletnie nic w
    > miejscowościach które mnie interesowały i chcąc nie chcąc brałem coś
    > wiochę dalej.

    Dlugi weekend.
    No i wiocha dalej to nie brzmi tak zle, dla kogos, kto jedzie bez
    planow :-)

    No i pogoda latem byla wyjatkowa, zachecaja do odwiedzenie Baltyku.

    J.

  • 24. Data: 2015-11-15 14:03:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 13:45, J.F. pisze:

    > Dlugi weekend.
    > No i wiocha dalej to nie brzmi tak zle, dla kogos, kto jedzie bez
    > planow :-)

    Brzmi, bo zanim się poddałem, to pół dnia (z trzech) zdążyłem stracić.
    W tym czasie do Chorwacji bym dojechał. ;-)

  • 25. Data: 2015-11-15 17:50:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-12 20:07, megrims wrote:
    > Poznań - Kadyks. Da się zrobić na raz?

    dało się:

    3253,63km
    30:14:19 czas
    vMax 301,25km/h
    średnie spalanie 13.3l/100
    oczywiście 911 turbo.
    We wtorek ładuje się na prom.

  • 26. Data: 2015-11-15 17:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:50:30 +0100, megrims napisał(a):
    > dało się:
    > 3253,63km
    > 30:14:19 czas

    No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy.

    30h "na raz" ? Twardziel :-)

    > vMax 301,25km/h

    I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-)

    J.

  • 27. Data: 2015-11-15 18:16:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-15 17:56, J.F. wrote:

    > No prosze, google nie klamie, a mysmy Cie podejrzewali o rekordy.
    >
    > 30h "na raz" ? Twardziel :-)

    > I trzeba bylo tak trzymac, a nie zwalniac do setki :-)
    >
    > J.

    No widzisz - taka pipa ze mnie. Nie jechałem cały czas 300.
    We wtorek ładuje się na prom. Kolejna trasa będzie w piątek
    20 listopada dopiero. Na wszelki wypadek zabrałem 2 filtry
    powietrza, filtr oleju i filtr kabinowy.
    Jak coś poważnego się zjebie - niech się martwi Porsche.
    Gwarancja nadal jest.

  • 28. Data: 2015-11-15 18:19:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <m...@i...pl> pisze:

    > dało się:
    >
    > 3253,63km
    > 30:14:19 czas
    > vMax 301,25km/h
    > średnie spalanie 13.3l/100
    > oczywiście 911 turbo.
    > We wtorek ładuje się na prom.

    Ja 3150km jadę 28-30h (z noclegiem). Często mam korki na A9. Raczej nie
    przekraczam +10. Niemcy max 160, przelotowa jak nie ma korków to
    140-150km/h.
    Dużo postojów robiłeś :-).

    TG

  • 29. Data: 2015-11-15 18:20:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-15 18:19, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .11.2015 o 17:50 megrims <m...@i...pl> pisze:

    (ciach)
    > Dużo postojów robiłeś :-).
    >
    > TG
    tankowanie co chwilę

  • 30. Data: 2015-11-15 18:28:11
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-15 o 17:50, megrims pisze:

    > dało się:
    >
    > 3253,63km
    > 30:14:19 czas
    > vMax 301,25km/h