  • Data: 2012-03-08 11:01:13
    Temat: Re: troche off-topic
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    admin

    Bosz co za dramat. Ja myslalem, ze jak juz siejesz spam do jakiejś strony to
    przynajmniej na niej sie czegoś dowiem.Wkleić mapę z googla każdy umie - a
    napewno chichoczecie się z kolegami z klasy z wesolej nazwy strony.
    Myslałem, że baza dziwek jest duża a nie dwie dziwki przy drodze z Łękołodów
    do Zasrańcowa, myslałem ze będa jakieś opinie typu jak ciągnie, za ile, czy
    warto się wybrac piechotą i winko ze sobą wziąść albo dwa, czy maja wodę do
    podmycia, jak maja na imię - Svieta, Dolores itd - jakis system ocen,
    gwazdek a tu kurwa jedno wielkie gowno.
    Przestańcie walić konia zatem i idzcie je przynajmniej przetestować, albo
    chociaż o cene zapytać - wtedy spam do strony z takimi informacjami będzie
    bardziej uzasadniony a tak to wyp....

    hk