  • 1. Data: 2012-03-07 23:04:55
    Temat: troche off-topic
    Od: "lesnessaki.com" <k...@g...com>

    Koledzy wielu z Was pewnie pokonuje codziennie jakąś trasę, moim
    zdaniem fajnie jest stworzyć mapę gdzie stoją Panie do towarzystwa i
    jak Waszym zdaniem je oceniacie wizualnie, zapraszam na strone
    lesnessaki.pl i do przesyłania miejsc gdzie te Panie stacjonują.

    Pozdrawiam
    admin

  • 2. Data: 2012-03-07 23:09:11
    Temat: Re: troche off-topic
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-07 23:04, lesnessaki.com pisze:
> [...]
    > jak Waszym zdaniem je oceniacie wizualnie, zapraszam na strone
    > lesnessaki.pl i do przesyłania miejsc gdzie te Panie stacjonują.

    Nie ukrywam, znam wielu co nisko upadło.

    Dodam, że zbieram się od lat by pójść do burdelu, ale wg zasady,
    że człowiek wszystkiego w życiu musi spróbować ... Ale, żeby
    tworzyć portal pt "tu zaliczysz za 5 dych" jest co najmniej
    dziwne, skoro słoik borowików w Almie kosztuje nie więcej jak 25
    PLN.

    Więc proponuję walnąć nową domenkę: Rypankodlafrajerów.com ;)

  • 3. Data: 2012-03-07 23:24:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Mar, 23:09, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Więc proponuję walnąć nową domenkę: Rypankodlafrajerów.com ;)

    On pisał o ocenie wizualnej, widać masz jakieś ukryte potrzeby skoro
    doszukujesz się drugiego dna :]

    L.

  • 4. Data: 2012-03-08 11:01:13
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    admin

    Bosz co za dramat. Ja myslalem, ze jak juz siejesz spam do jakiejś strony to
    przynajmniej na niej sie czegoś dowiem.Wkleić mapę z googla każdy umie - a
    napewno chichoczecie się z kolegami z klasy z wesolej nazwy strony.
    Myslałem, że baza dziwek jest duża a nie dwie dziwki przy drodze z Łękołodów
    do Zasrańcowa, myslałem ze będa jakieś opinie typu jak ciągnie, za ile, czy
    warto się wybrac piechotą i winko ze sobą wziąść albo dwa, czy maja wodę do
    podmycia, jak maja na imię - Svieta, Dolores itd - jakis system ocen,
    gwazdek a tu kurwa jedno wielkie gowno.
    Przestańcie walić konia zatem i idzcie je przynajmniej przetestować, albo
    chociaż o cene zapytać - wtedy spam do strony z takimi informacjami będzie
    bardziej uzasadniony a tak to wyp....

    hk

  • 5. Data: 2012-03-08 11:03:26
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    oceniacie

    Pozdrawiam
    admin

    Jezeli to ma być projekt na lekcję informatyki - to nawet nie na mierny

  • 6. Data: 2012-03-08 13:15:59
    Od: "KS" <c...@p...onet.pl>

    Jak dramat to po co tyle klepiesz ?
    A moze rozczarowany, ze nie ma sie czym podniecic ?

    Powiedz od razu, ze ciebie na testowanie nie stac, bo zarabiasz jakies
    grosze na budowie i z trudem na zycie wystarczy.

  • 7. Data: 2012-03-08 14:11:06
    Od: INEAD <a...@g...pl>

    > Przestańcie walić konia zatem i idzcie je przynajmniej przetestować,

    Wtedy to one musiałyby zapłacić za marketing. Pomysł nie jest zły,
    wzrośnie konkurencja, jakość usług, spadna ceny. Pytanie tylko na ile
    jest nim zainteresowana sama branża.

  • 8. Data: 2012-03-08 14:46:38
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Powiedz od razu, ze ciebie na testowanie nie stac, bo zarabiasz jakies
    > grosze na budowie i z trudem na zycie wystarczy.
    No jestem zawodowym bezrobotnym jeżdzę 20 letnim maluchem bez oc i piję
    tanie winko - ale lubie miec rozeznanie w jakości dziwek, biednego nie stać
    na testowanie więc wolalbym od razu wiedziec gdzie dobrze i tanio. Takze
    synku gil z nosa na szosę do domku i wal gruchę.>

  • 9. Data: 2012-03-08 17:18:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-07 23:04, lesnessaki.com pisze:
    > Koledzy wielu z Was pewnie pokonuje codziennie jakąś trasę, moim

    Kolina zmienił providera czy coś mnie ominęło?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2012-03-20 13:00:38
    Od: "lesnessaki.com" <k...@g...com>

    Zmieniłem trochę szatę graficzną, nie jest to projekt do szkoly,
    proszę o waszą pomoc w celu zrealizowania tego dzieła

    zapraszam

    lesnessaki.pl