  • Data: 2020-02-07 14:57:23
    Temat: Re: trwaly samochod
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-02-07 o 14:14 +0100, J.F. napisał:
    > Mam podobne watpliwosci, a nawet wieksze, bo co - 7 dni/tydzien
    > pracowal ?

    Może i tak, na tym w końcu ten cały "American Dream" polega.
    A to tylko - jak sam podawał - "part-time job". :)

    > Ale moze w tym Chicago szerokie, 10 pasowe autostrady i 50 nie jest
    > dziwne ?

    On zdaje się w ogóle nie jeździł po centrum...

    > W USA dostawa do klienta dlugo nie zajmuje

    ...a klientów miał tylko kilku, i to stałych.

    "It's on the road 12 to 13 hours a day for his job with Quick Delivery,
    where he drives from his far northwest suburban home to deliver medical
    equipment and copier parts, among sundry other items including a
    200-pound wheel of cheese, in and out and around downtown Chicago twice
    daily."

    Mateusz