    From: Tata <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: trzeba mieć kamere
    Date: Fri, 17 Feb 2017 11:07:06 +0100

    W dniu 2017-02-17 o 10:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
    owal-sie-ucieczka-do-rowu,716069,s.html

    > Mozliwe ze inaczej - ludzie inni pewnie widzieli, gonili, dzwonili.
    >
    > Bo kamerka ... sam widzisz:
    > a) byle jaka kamerka moze nr nie zlapac, to lepszych parametrow wymaga.
    > Ktore dzis w zasadzie bez problemu dostepne
    > b) slonce mial akurat zle ustawione i wszystkie tablice przeswietlone.
    >
    > Bardziej bym liczyl na kamerke z tej ciezarowki.
    >

    > J.

    Na jednym z portali internetowych interlokutor zdziwił się, że szukam
    kamery samochodowej, z nagrania której można odczytać numer
    rejestracyjny samochodu nadjeżdżającego z przeciwka. W prezentowanym
    nagraniu można odczytać ten numer w maksymalnej rozdzielczości, chociaż
    z trudem. Kamery za 50-100 zł, mam dwie takie, na nic, w opisywanym
    zdarzeniu, by się nie przydały. Miałem Kodaka Zi8 i nagrania numerów
    były czytelne, niestety w lato przegrzała się za szybą. Teraz kupiłem
    taką samą używkę. Dobre nagrania dają smartfony ze stabilizacją
    optyczną, ale to już powyżej 1000 zł.

    Z poważaniem
    MJ