  • 1. Data: 2017-02-16 18:24:38
    Temat: trzeba mieć kamere
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    TVN informuje o zdarzeniu w którym kierowca aby uniknąć zderzenia
    czołowego zjechał do rowu. Jest nagranie z kamerki

    http://www.tvn24.pl/sekundy-od-czolowki-kierowca-rat
    owal-sie-ucieczka-do-rowu,716069,s.html

    Pytanie czy dzięki nagraniu ustalili "sprawce" czy jakoś inaczej?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-02-16 18:38:19
    Temat: Re: trzeba mieć kamere
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 18:24, ToMasz pisze:
> [...]
    owal-sie-ucieczka-do-rowu,716069,s.html

    > Pytanie czy dzięki nagraniu ustalili "sprawce" czy jakoś inaczej?

    Oglądaj więcej sadola :
    http://www.sadistic.pl/jazda-na-czolo-z-happy-endem-
    vt440525.htm

    https://www.youtube.com/watch?v=wXjGUjlbNVo tutaj masz z YT, przełącz
    sobie na HD

    Klikaj i czytaj, tam masz wyjaśnione.

    --
    LordBluzg(R)

  • 3. Data: 2017-02-16 20:10:25
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=wXjGUjlbNVo tutaj masz z YT, przełącz
    > sobie na HD

    Ale miał farta, że akurat z tą przerwą w barierkach.

    Endriu

  • 4. Data: 2017-02-17 07:46:51
    Od: p...@g...com

    -- Ale miał farta, że akurat z tą przerwą w barierkach.

    w zyciu trzeba miec szczescie :-)

    ps ale zeby uzywac go pro jako dashcama to dosc ciekawy pomysl, te sportowe maja niby
    lepsza stabilizacje obrazu, jakosc tez koszerna, trzeba bedzie sprobowac

    P.

  • 5. Data: 2017-02-17 09:36:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 20:10, Endriu pisze:

    > Ale miał farta, że akurat z tą przerwą w barierkach.

    Heh, sadistic to podstawowa lektura dla grupy o samochodach i wypadkach
    :) Codziennie przy kawie przeglądam. Jak ktoś nie ma wyobraźni, jak się
    zachowują kierowcy to polecam.

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-02-17 10:47:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    towal-sie-ucieczka-do-rowu,716069,s.html
    >Pytanie czy dzięki nagraniu ustalili "sprawce" czy jakoś inaczej?

    Mozliwe ze inaczej - ludzie inni pewnie widzieli, gonili, dzwonili.

    Bo kamerka ... sam widzisz:
    a) byle jaka kamerka moze nr nie zlapac, to lepszych parametrow
    wymaga. Ktore dzis w zasadzie bez problemu dostepne
    b) slonce mial akurat zle ustawione i wszystkie tablice przeswietlone.

    Bardziej bym liczyl na kamerke z tej ciezarowki.

    J.

  • 7. Data: 2017-02-17 10:54:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 10:47, J.F. pisze:
> [...]
    > b) slonce mial akurat zle ustawione i wszystkie tablice przeswietlone.
    >
    > Bardziej bym liczyl na kamerke z tej ciezarowki.

    Fajne bzdury piszesz :) Wczoraj podałem linki i wystarczyło przeczytać :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-02-17 11:07:06
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

> [...]
    > b) slonce mial akurat zle ustawione i wszystkie tablice przeswietlone.
    >
    > Bardziej bym liczyl na kamerke z tej ciezarowki.

    Na jednym z portali internetowych interlokutor zdziwił się, że szukam
    kamery samochodowej, z nagrania której można odczytać numer
    rejestracyjny samochodu nadjeżdżającego z przeciwka. W prezentowanym
    nagraniu można odczytać ten numer w maksymalnej rozdzielczości, chociaż
    z trudem. Kamery za 50-100 zł, mam dwie takie, na nic, w opisywanym
    zdarzeniu, by się nie przydały. Miałem Kodaka Zi8 i nagrania numerów
    były czytelne, niestety w lato przegrzała się za szybą. Teraz kupiłem
    taką samą używkę. Dobre nagrania dają smartfony ze stabilizacją
    optyczną, ale to już powyżej 1000 zł.

    Z poważaniem
    MJ

  • 9. Data: 2017-02-17 11:27:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >Fajne bzdury piszesz :) Wczoraj podałem linki i wystarczyło
    >przeczytać :D

    No i co wystarczylo przeczytac ?
    Na YT numer jest ledwo widoczny. Byc moze wina kompresji YT i na
    oryginalnym nagraniu lepiej widac.
    Bo z YT ... kiepski material dowodowy, ale w polaczeniu z innym moze
    by sie udalo skazac.
    (... gorzej jak niewinna osobe)

    Numery trzech wczesniej mijanych pojazdow potrafisz odczytac ?
    A to dobra kamera byla, HD ...

    J.

  • 10. Data: 2017-02-17 11:50:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 11:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > No i co wystarczylo przeczytac ?

    Robię to po raz ostatni do ciebie.

    WYSTARCZYŁO NA YT PRZECZYTAĆ KOMENTARZ TEGO CZŁOWIEKA CO UMIEŚCIŁ FILM!

    Cytat z YT
    "W związku z powtarzającymi się pytaniami.
    Typ uciekł, ale został namierzony i odmówił mandatu sprawa idzie do sądu.
    W postprodukcji wyciągnąłem takie szczegóły jak nawet kolor oprawek
    okularów, więc materiał dowodowy jest rzetelny.
    Prędkość miałem ok adekwatną do warunków na drodze i chętnie przyjmę
    mandat i punkty dla Waszego (nie wszystkich oczywiście) ukojenia jeśli
    zajdzie taka potrzeba"

    Czyli jesteś ignorantem.

    --
    LordBluzg(R)