  • 1. Data: 2014-01-08 13:13:59
    Temat: tuning wizualny
    Od: romet23 <maniek.ratajczyk@_NOSPAM_gmail.com>

    chodzi mi o tuning wizualny romet 777 co polecicie

  • 2. Data: 2014-01-08 14:47:48
    Temat: Re: tuning wizualny
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-08 13:13, romet23 pisze:
    > chodzi mi o tuning wizualny romet 777 co polecicie

    opierdolic plakatowka

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-01-08 14:55:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > opierdolic plakatowka

    Z pistoleta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-01-08 14:57:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-08 14:55, AZ pisze:

    > Z pistoleta?

    zeby sobie krzywde zrobil ? S pendzla !

  • 5. Data: 2014-01-08 17:17:24
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 08-01-2014 14:57, Kuczu pisze:

    > zeby sobie krzywde zrobil ? S pendzla !

    Ale s pendzla nie leci ino kapie!

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2014-01-08 20:18:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-08 17:17, Grzegorz Rogala pisze:

    > Ale s pendzla nie leci ino kapie!

    Pora do urologa Rogalu !

  • 7. Data: 2014-01-09 01:09:18
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-08 20:18, Kuczu pisze:

    > Pora do urologa Rogalu !

    Siem nie znacie!!! żadne plakatówki ,żadne pędzle!
    XXI wiek mamy tak? ,tylko nalepki, a na rometa 777, najlepsza nalepka
    666, daje +50 rispekta na dzielnicy, i 0,001 km/h więcej.

    aa dobrze też zapodać płomienie na tłumiku,oczywiście też nalepka
    ,widziałem w motoryzacyjnym ostatnio. Budzi rispekta.
    jak cos to dzwoń.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 8. Data: 2014-01-09 10:25:54
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Viking <v...@n...pl> wrote:

    > Siem nie znacie!!! żadne plakatówki ,żadne pędzle!
    > XXI wiek mamy tak? ,tylko nalepki, a na rometa 777, najlepsza nalepka
    > 666, daje +50 rispekta na dzielnicy, i 0,001 km/h więcej.

    Na Rometa nakleiłbym "lubię zapierdalać".

    Albo "Kiedy dorosnę będę erłanem".

    http://motogof.tumblr.com/

  • 9. Data: 2014-01-09 12:36:11
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Z pistoleta?

    Najlepiej jakiś chaingun

    --
    NC700XD

  • 10. Data: 2014-01-09 21:28:23
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-01-09 10:25, Adam Wysocki pisze:

    > Na Rometa nakleiłbym "lubię zapierdalać".

    No tak ,o tym nie pomyslałem, może dlatego ,że 33 lata temu jak miałem
    rometa, to zamiast kombinować z nalepkami, wymieniałem kolektor dolotowy
    na taki bez kryzy.
    do dziś pamietam słowa Taty, jak jechał za mną Kazikiem.
    "Wiesz synu, to nic, ze niespalona mieszanka Ci waliła z tłumika, ale
    75km/h ogarek poleciał!, ale moim Junakiem i tak Cie jeszcze objadę.."

    5 lat później,juz o swoim Junaku przestał gadać, objechałem go nawet
    WSK175:) że o Jawie czy innej Hondzie nie wspomnę,nowe idzie.

    Ale to tego naprawdę tuning optyczny jest zbędny, trust me.