  • 1. Data: 2010-02-26 20:52:51
    Temat: [tv][film] Kierowca (The Driver) [1978r.]
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    W niniejszym poscie chcialbym zainogórkować tradycje ktora chyba na
    grupie nigdy nie istniala, a ktora jest podrzucanie cynku
    o perelkach w programie TV w ktorych wystepuja w szczodrych ilosciach
    wspaniale maszyny, oraz opcjonalnie widowiskowe watki poscigowo-
    uciekalskie. "Target for tonight" to film jak w tytule i posiadajacy
    oba wspomniane walory, serwowany dzis o 21:10 na "Zone Europa" (ale
    jesli ktos przegapil, powtorka 2010-03-22 22:10). Cytat:

    "Główny bohater filmu Hilla jest legendą przestępczego podziemia -
    najwybitniejszym w branży specjalistą od ucieczek samochodowych. Mistrz
    kierownicy prowadzi samochody, którymi napadający na banki rabusie
    wymykają się z rąk sprawiedliwości. Kierowca jest od lat nieuchwytny -
    jego aresztowanie stało się obsesją zaciętego, upartego Detektywa
    (Bruce Dern). Skorumpowany policjant postanawia zastawić na bohatera
    pułapkę - szantażuje w tym celu szajkę bandytów i zmusza ich do
    zaaranżowania fikcyjnego napadu, który ma doprowadzić do schwytania
    Kierowcy. W bezlitosnych zmaganiach z Detektywem jedynymi sojusznikami
    bohatera będą jego wyjątkowe umiejętności rajdowe oraz tajemnicza
    kobieta zwana Graczem"

    Cos w sam raz dla fanow "Bulitta", zreszta pierwotnie mial tu zagrac
    McQueen.
    Dodatkowym milym atutem jest udzial (mlodej, a jakze) Isabelle Adjani.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2010-02-26 20:56:42
    Temat: Re: [tv][film] Kierowca (The Driver) [1978r.]
    Od: to <t...@a...xyz>

    elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > "Target for tonight" to film jak w tytule i posiadajacy oba wspomniane
    > walory, serwowany dzis o 21:10 na "Zone Europa" (ale jesli ktos

    Dzięki za info, ale niestety nie posiadam telewizora. ;)

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-26 21:00:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-26 20:56, to wrote:

    > Dzięki za info, ale niestety nie posiadam telewizora. ;)

    Z tego co widze posiadasz za to Internet, wiec zawsze mozesz "kupic" ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-02-27 02:10:04
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Cos w sam raz dla fanow "Bulitta", zreszta pierwotnie mial tu zagrac
    > McQueen.
    > Dodatkowym milym atutem jest udzial (mlodej, a jakze) Isabelle Adjani.

    lepiej napisz jakie auta "grają", inaczej to jest NTG,

    moon

  • 5. Data: 2010-02-27 03:08:54
    Temat: Re: [film] Kierowca (The Driver) [1978r.]
    Od: p...@a...pl

    Wtorek 2 marca TCM 15.00 "No i co doktorku"
    http://www.stopklatka.pl/telewizja/seans.asp?seans=3
    509105334
    Barbra Streisand jako Judy Maxwell, Ryan O'Neal jako dr Howard
    Bannister
    Scena poscigu (chyba San Francisco) za garbusem.
    Skopiowane z Bullita wyskoki samochodow.
    Garbus odstawia (przynajmniej) dwa numery: zawraca w miejscu w waskiej
    (bardzo) uliczce i chowa sie w biegu na ciezarowce do transportu
    samochodow.
    W trakcie poscigu rozbijaja VW busa T1 - tzw. split window (podzielona
    i podnoszona przednia szyba). Taki busik teraz to min. 20 K USD ;)

    3 marca TCM o 15,00 "Wielki wyscig" - glupiutka komedyjka o wyscigu NY-
    Paryz w latach 40? Na podstawie tego filmu powstala seria animacji (a
    moze odwrotnie?) o podobnym temacie. Samochod diabolicznego profesora
    to pierwowzor samochodu Bonda - strzela, podnosi kabine na pantografie
    itp. ;)

    Aha - na TCM tez puszczaja Bullita.

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2010-02-27 10:49:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-27 02:10, Moon wrote:

    > lepiej napisz jakie auta "grają", inaczej to jest NTG,

    Yhm, fachowiec za kolkiem zaprezetowany w kapitalnych, nie
    podbarwionych komputerem poscigach i pokazach jazdy to pewnie temat na
    grupe o makramie i szydelkowaniu.

    A samochody? prosze bardzo
    http://www.imcdb.org/movie_77474-The-Driver.html JEST NAWET GRANADA.

    a glownie
    http://www.imcdb.org/vehicle_10055-Ford-Galaxie-500-
    53F-1973.html
    http://www.imcdb.org/vehicle_10062-Pontiac-Firebird-
    Esprit-1977.html
    http://www.imcdb.org/vehicle_1056-Pontiac-Firebird-T
    rans-Am-1976.html
    http://www.imcdb.org/vehicle_10051-Chevrolet-C-10-19
    73.html

    kazdy z pieknym warkotem ostro pociskanej fał-ósemki

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-02-27 12:53:40
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Yhm, fachowiec za kolkiem zaprezetowany w kapitalnych, nie
    > podbarwionych komputerem poscigach i pokazach jazdy to pewnie temat na
> [...]

    no... to nie TAKA Granada jak te pudelka z RFNu.
    Miałem kiedyś takiego jak niżej, ale rocznik 72. Jechało się jak Batorym po
    oceanie.
    http://www.imcdb.org/vehicle_232335-Plymouth-Fury-19
    74.html
    w ogóle jestem fanem aut 69-74 z V8.

    moon

  • 8. Data: 2010-02-28 00:30:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:49:16 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > A samochody? prosze bardzo
    > http://www.imcdb.org/movie_77474-The-Driver.html JEST NAWET GRANADA.

    Ale to Monarch Granada, z europejską wersją miała wspólna tylko nazwę.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 9. Data: 2010-02-28 10:25:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-28 00:30, Adam Płaszczyca wrote:

    > Ale to Monarch Granada, z europejską wersją miała wspólna tylko nazwę.

    Oczywiscie ze poznaje ze to inny automobil niz ten ktory wkroczyl
    do Panteonu Polskiego Usenetu ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-02-28 11:21:50
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Oczywiscie ze poznaje ze to inny automobil niz ten ktory wkroczyl
    > do Panteonu Polskiego Usenetu ;)

    poza tym Monarch to Mercury, a Granada to Ford.
    AP się jak zwykle myli.

    moon