  • Data: 2018-07-09 21:49:34
    Temat: Re: tv na działce
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bajki opowiadasz. Sama w pierwszym poście podałaś link do opisu
    > nadajnika w Chrzelicach i tam jak wół jest narysowany zasięg na mapkach
    > a w opisie jak wół stoi "dookólna". Dla wszystkich trzech muxów.

    Piszesz nieprawdę.
    Oto co o MUX-3 jest napisane i tylko w mux-3:
    Transmisja kierunkowa

    "
    Nazwa nadajnika:
    Opole "Chrzelice"
    Typ: Radiowo-Telewizyjne
    Centrum NadawczeMux: MUX-3
    Kanał: 34
    Częstotliwość: 578 MHz
    Szerokość kanału: 8 MHz
    Moc ERP: 100 kW
    Polaryzacja: Pozioma (H)
    Transmisja: kierunkowa
    Wysokość terenu: 189.5 m
    Wysokość zaw. anten: 195 m"

    I tylko w programach z tego muxa mam słaby sygnał.

    Krycha.