  • 1. Data: 2013-07-23 18:54:46
    Temat: tvp niech zmieni nazwę na tvb - telewija brytyjska
    Od: "tolek" <tolek@tolek>

    Czy tą głupią tvp popierd...... trują na 1 drugą godzinę o wyspach i
    narodzinach.
    DRAMAT!!! Nie ma ważniejszych tematów. Kreatywny księgowy vincent puszcza to
    państwo z torbami a oni się jakimiś urodzinami zajmują.
    Zakodować to w pieron i znieść abonament!

  • 2. Data: 2013-07-26 10:23:52
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "tolek" <tolek@tolek> wrote in message
    .com...
> [...]
    > to państwo z torbami a oni się jakimiś urodzinami zajmują.
    > Zakodować to w pieron i znieść abonament!

    Ano dzisiejsze media i temat chwytliwy dla MNOSTWA debili , co to zyja za
    700PLN/miesiac jednak ich fascynacja jakimis ksiezulkami jest absolutna.
    Jacys wladni stwierdzają , ze ogladalnosc tego gowna jest spora (choc nigdy
    nie wierze w te niby wiarygodne podawane wyniki) i tylko o to chodzi.

  • 3. Data: 2013-07-26 12:25:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 10:23:52 +0200, ggs napisał(a):

> [...]
    > Jacys wladni stwierdzają , ze ogladalnosc tego gowna jest spora (choc nigdy
    > nie wierze w te niby wiarygodne podawane wyniki) i tylko o to chodzi.

    Skąd wiesz co jest głównym tematem? Oglądasz namiętnie 12 godzin na dobę (w
    przerwach między pienieniem się w internecie)???

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-07-26 21:54:42
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Dnia Fri, 26 Jul 2013 10:23:52 +0200, ggs napisał(a):
    >

    > Skąd wiesz co jest głównym tematem? Oglądasz namiętnie 12 godzin na dobę
    > (w
    > przerwach między pienieniem się w internecie)???

    Temat zostal określony przez autora tego wątku a czy ja się pienię ?

    Ani troche.
    Wyrażam tylko swój subiektywny komentarz na tenże kompletnie nieistotny
    temat.

    pozdrawiam równiez

  • 5. Data: 2013-07-27 17:49:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 18:54:46 +0200, "tolek" <tolek@tolek> wrote:

    >Czy tą głupią tvp popierd...... trują na 1 drugą godzinę o wyspach i
    >narodzinach.

    Jak wszyscy na całym świecie. Proponuję przeprowadzić się na inną
    planetę, jeżeli ci to przeszkadza.

    --
    Maciej Bójko