  • Data: 2010-02-09 16:24:16
    Temat: Re: uC programujący FPGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:
    > a moze by tak od innej strony - procesor risc i fpga w jednym? :)
    > zobacz sobie np. na uklad xilinx virtex-4 FX12.
    > masz tam przyzwoity (jak na embedded) rdzen powerpc

    Nie jest mi potrzebny taki wypas.

    > cenowo tez jest obecnie niezle, gotowe kity uruchomieniowe
    > kraza w sieci po 100.200$.

    Kompletnie bez sensu, to ma byc mały element z paronastoma bramkami.
    Wole zredukowac koszt choćby dlatego że potrzebuje tego raz do roku użyć
    kilkadziesiąt razy.

    W zasadzie moje problemy rozwiązał by jakis AVR + maluteńki FPGA/CPLD.
    Jeśli nie da się tego układu programowac, to pozostaje opisać coś na
    kształt ALU w HDL i sterowac po mojemu.