  • Data: 2014-09-01 10:17:45
    Temat: Re: ubranie ogrzewane
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 Aug 2014 22:31:02 +0200, ARO <a...@p...pl> wrote:

    [...]
    > A coś wiency? Jakaś firma, model? Gdzie są umieszczone grzałki - które
    > części korpusu obejmują?

    Podgrzewana kamizelka firmy Klan, z grzałkami na plecach i klatce
    piersiowej. :-)

    > Robocze kurtki (np. Milwaukee) grzeją plecy i klatę w okolicach piersi.
    > Na moto zapotrzebowanie na ciepło będzie większe z przodu - tak na
    > chłopski rozum. Ciekawe co na to producent.

    Grzanie na nerkach jest najfajniejsze, 2 lata temu zrobiłem sobie pas
    nerkowy
    z drutem grzewczym z takiej maty na siedzenie za 20 zł i to już było
    niezłe,
    ale kamizelka na całe plecy i na klatkę piersiową jest zdecydowanie milsza.

    [...]
    > Dlatego opcja z akumulatorem była by w sam raz. Dzięki temu pozbyłbym
    > się też plątaniny kabli na moto. Kabel byłby opcjonalnie na wypadek
    > potrzeby podładowania bateryjek.

    Tylko że na krótkie trasy elektrycznie ogrzewane ciuchy są zbędne, to
    jest przydatne jak trzeba jechać w mrozie pół godziny lub dłużej, więc
    kabel jednak wygodniejszy moim zdaniem. Podłączanie się do motocykla
    nie jest jakoś mega-niewygodne, chociaż trochę za długi ten kabel
    standardowo
    dostarczany z kamizelką jest według mnie. Lepszy byłby taki w formie
    spirali co się rozciąga w razie potrzeby, bo by się mniej plątał.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/