    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora
    Date: Wed, 29 Dec 2010 09:18:24 +0100

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d17ab02$0$2490$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Mam problem z autem - rozładowuje mi się akumulator.
    >
    > Chciałbym zrobić urządzenie które przez tydzień będzie mierzyło napięcie
    > na akumulatorze
    > i prąd czuwania.

    A nie lepiej to sprawdzać przed wyjazdem?
    Miałem podobne problemy, latałem, mierzyłem, reklamowałem kolejny aku, w
    końcu kupiłem miernik z diodkami za naście zł, teraz już NIE PRÓBUJĘ odpalać
    auta gdy aku nie jest naładowany (oczywiście aku jest nowy) i problem
    zniknął.

    Inaczej zabijesz każdy aku, one nie służą do głębokiego rozładowania, psują
    się od tego nieodwracalnie.
    Obstawiam, że masz ten sam problem.