  • 1. Data: 2015-10-14 13:24:43
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Zdradź coś z tym Twoim przeniesieniem (do Pleja?).
    Przeniosłem stacjonarny do Sferii działającej na nadajnikach sieci Plusa,
    ale co chwila rozłącza rozmowę (prawdopodobnie jestem na granicy zasięgu
    dwóch różnych nadajników) i za chwilę dostaję wq..jącego SMS-a od Sferii
    "połączenie zostało przerwane".
    Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).

    -----

  • 2. Data: 2015-10-14 22:24:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 13:24, ????? pisze:
> [...]
    > Chetnie przniosę na jakąś sieć działającą na nadajnikach Orange/T-Mobile
    > (doskonała moc sygnału, blisko stoi maszt).

    Wybrałem pleja do wszystkich swoich numerów bo poza miastem korzysta z
    nadajników innych sieci. Mogę sobie wybierać której sieci używać.
    Na wioskach nie jest tak pięknie z zasięgiem nawet w XXI wieku.
    Nie jest idealnie bo czasem ustawienie na automat próbuje na siłę
    połączyć ze słabym sygnałem Pleja. Trzeba o tym pamiętać.
    Dodatkowo w formule rodzinnej mam 10 Giga netu też na roamingu a nie
    tylko nadajnikach pleja.

    Przeniosłem też stacjonarny i płacę teraz 1 zł/mies. za odbieranie rozmów.
    Telefon działa jak gsm ale ma numer stacjonarny i działa nie tylko w
    lokalizacji czy tam strefie. Taki bonus gratis :-)

  • 3. Data: 2015-10-18 16:53:44
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Ale jak się mniej więcej ta usługa nazywa?

    -----