-
X-Received: by 10.31.63.129 with SMTP id m123mr6106vka.25.1504078471898; Wed, 30 Aug
2017 00:34:31 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.63.129 with SMTP id m123mr6106vka.25.1504078471898; Wed, 30 Aug
2017 00:34:31 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com
!124no485452ito.0!news-out.google.com!j49ni1633qtc.1!nntp.google.com!v29no14455
89qtv.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 30 Aug 2017 00:34:31 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <oo4ff1$vfg$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <0...@g...com>
<oo0khh$5ok$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<oo3mlv$6b5$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<oo4ff1$vfg$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Wed, 30 Aug 2017 07:34:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 16
X-Received-Body-CRC: 2500930172
X-Received-Bytes: 2208
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613791
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 21:31:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> > Jest różnica w prześwicie i to wystarczy. Wysoka seryjna osobówka to
> > rzadkość, wysoki suw to praktycznie standard.
>
> Piszesz tak jakby 0,5m prześwitu to była pożądana rzecz. Średnia w
> okolicy 20cm z czegoś wynika.
No właśnie lepiej się prowadzi 1 tone w zakręcie gdy jest na wysokości
20 czy 50 cm od jezdni?
I zawsze mnie zastanawiało dlaczego zwykłym mogę zakręcić
"prawie" w miejscu w porównaniu z takim L200 czy Rangerem.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.17 10:26 J.F.
- 30.08.17 19:10 Cavallino
- 30.08.17 19:11 Cavallino
- 30.08.17 19:51 Zenek Kapelinder
- 30.08.17 21:06 Tomasz Gorbaczuk
- 30.08.17 21:23 Tomasz Gorbaczuk
- 31.08.17 10:52 RadoslawF
- 31.08.17 18:56 Cavallino
- 31.08.17 20:02 r...@k...pl
- 01.09.17 10:30 Iguan_007
- 02.09.17 16:05 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław