  • Data: 2015-08-21 11:24:51
    Temat: Re: używanie świateł niezgodnie z przeznaczeniem
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-21 o 11:13, zhbick pisze:
    > W świecie mandatowania kierowców mrugających długimi za "używanie
    > świateł niezgodnie z przeznaczeniem", kierowców używających ledów jako
    > postojówek/kierunkowskazów za używanie niewłaściwych źródeł światła nie
    > przewidzianych przez producenta do tej roli, oraz jednoczesnej
    > konieczności jeżdżenia w dzień na światłach mijania przyszło mi na myśl
    > jedno pytanie:
    >
    > czy używanie w dzień świateł mijania (których główna rola polega na
    > oświetlaniu a nie na zaznaczaniu położenia!) jest zgodne z ich
    > przeznaczeniem przewidzianym przez producenta?

> [...]

    Jak myślisz, że przepisy mają wiele wspólnego z logiką, to jesteś w
    dużym błędzie. Część przepisów i owszem, ale szczególnie te nowsze mają
    za cel "bezpieczeństwo (finansowe państwa)".
    Jakoś trzeba te zaplanowane 1.600.000 mandatów zebrać.
    Jacek
    PS
    też płaciłem z "używanie świateł niezgodnie z przeznaczeniem" migając
    długimi, aby powiadomić o radarowcach