  • 1. Data: 2010-05-15 18:41:15
    Temat: vauxhall - dlaczego tak?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Może wie ktoś dlaczego w GB Opel jest sprzedawany (produkowany) pod taką
    nazwą?

    __
    Irek.N.

  • 2. Data: 2010-05-15 19:33:56
    Temat: Re: vauxhall - dlaczego tak?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 18:41:15 +0200, Irek N. wrote:
    >Może wie ktoś dlaczego w GB Opel jest sprzedawany (produkowany) pod taką
    >nazwą?

    Bo GM uwaza ze ta nazwa cieszy sie wiekszym powazaniem wsrod Anglikow
    i Szkotow ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-05-15 19:35:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Irek N.* napisał(-a):

    > Może wie ktoś dlaczego w GB Opel jest sprzedawany (produkowany) pod
    > taką
    > nazwą?

    Historyczna zaszłość

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-05-15 19:39:04
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał

    > Może wie ktoś dlaczego w GB Opel jest sprzedawany (produkowany) pod taką
    > nazwą?

    Gdybyś wpisał słowo "Vauxhall" do Google - to już na pierwszej
    pozycji znalazłbyś odpowiedz. Do Google dojdziesz wpisujac adres:
    http://www.google.pl/ Te Google to jest taka sprytna wyszukiwarka.
    Warto sprawdzic.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2010-05-15 20:31:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 May 2010 18:41:15 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Może wie ktoś dlaczego w GB Opel jest sprzedawany (produkowany) pod taką
    > nazwą?

    A dlaczego Daewoo jest sprzedawany pod marką Chevrolet, Renault pod marką
    Nissan, Citroen pod marką Fiat, a Fiat pod marką Citroen?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-05-15 21:06:31
    Od: "Menios" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup

    > A dlaczego Daewoo jest sprzedawany pod marką Chevrolet, Renault pod marką
    > Nissan, Citroen pod marką Fiat, a Fiat pod marką Citroen?

    A w Stanach Opel pod marką Saturn

  • 7. Data: 2010-05-15 21:58:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Gdybyś wpisał słowo "Vauxhall" do Google - to już na pierwszej
    > pozycji znalazłbyś odpowiedz. Do Google dojdziesz wpisujac adres:
> [...]

    Ale się popisałeś, to teraz wyjaśnij mi dlaczego GM nie wprowadził
    własnej nazwy, tylko zachował nic dla niego (moim zdaniem oczywiście)
    nie znaczącą nazwę jakieś _pompowni_?
    Czy jeśli tak sprecyzuję pytanie - załapiesz o co pytam?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2010-05-15 22:09:44
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Masz na myśli samochody, czy bebechy do nich (tudzież odmiany jak
    kangoo/berlingo)? Wydawało mi się że C jest zawsze sprzedawany jako C, a
    F jako F. Są gdzieś aż takie roszady?

    > A w Stanach Opel pod marką Saturn

    Ok, ale stany daleko są, a tutaj niby w obrębie Europy.

    Irek.N.

  • 9. Data: 2010-05-15 22:19:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-15 22:09, Irek N. pisze:

    > Ok, ale stany daleko są, a tutaj niby w obrębie Europy.

    Turcja - Renault thalia to renault clio, renault thalia, to
    renault symbol ;)

    Bliżej ?
    6008

  • 10. Data: 2010-05-15 22:26:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 22:09:44 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Ok, ale stany daleko są, a tutaj niby w obrębie Europy.

    Jest dokładnie tak jak piszesz - "niby" w obrębie Europy.
    Brytyjczycy lubią podkreślać swoją odmienność.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138