  • 1. Data: 2010-05-15 12:02:49
    Temat: Zniżki - na konkretny samochód, czy osobę?
    Od: CUT <C...@C...pl>

    Witam,

    Sytuacja:
    Kilka pojazdów zarejestrowanych na jedną osobę. Wszystkie pakiet AC/OC w
    UNIQA.

    Na jednym wystąpiła drobna szkoda AC. W UNIQA straciłem zniżki tylko na
    to jedno auto (10%).

    Chciałem przejść z innym samochodem do Allianz. Powiedziano mi, że przy
    szkodzie na innym aucie tracę zniżki na wszystkie.

    Jak to w końcu jest? Każde TU ma inaczej?

  • 2. Data: 2010-05-15 12:07:54
    Temat: Re: Zniżki - na konkretny samochód, czy osobę?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkodzie na innym aucie tracę zniżki na wszystkie.
    >
    > Jak to w końcu jest? Każde TU ma inaczej?

    Najwyraźniej tak. Wolny kraj Czechosłowacja.

  • 3. Data: 2010-05-15 12:25:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 12:02:49 +0200, CUT wrote:
    >Chciałem przejść z innym samochodem do Allianz. Powiedziano mi, że przy
    >szkodzie na innym aucie tracę zniżki na wszystkie.
    >Jak to w końcu jest? Każde TU ma inaczej?

    Co do szkod to sie nie wypowiem, ale wydajac zaswiadczenie o
    szkodowosci Allianz uwzglednia wszystkie pojazdy.

    No i potem jak sie chcesz wyprowadzic z Allianz to masz wymienione
    wszystkie szkody.

    J.

  • 4. Data: 2010-05-15 21:26:28
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    CUT pisze:

    > Jak to w końcu jest? Każde TU ma inaczej?

    Alez skad, kazde ma tak samo: ty masz miec jak najgorzej i masz jak
    najwiecej placic - tylko droga do tego celu jest rozna i stad te roznice :)

    --
    jarek