  • 21. Data: 2009-07-16 15:00:41
    Temat: Re: vfr 1200T - krotkie info
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:
    > Tu pisz jasno i wyraznie.

    Ale ktora czesc wyrazenia "odpierdol sie" mam Ci jasniej i wyrazniej
    wytlumaczyc ?

    Pytam no bo nie wiem.

    KJ siła chamstwa

  • 22. Data: 2009-07-16 16:56:39
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > A co w niej fajnego ? No w sumie jednoramienny wahacz fajny.

    Ta, ale to też spartolili typowo po Hondowemu zasłaniając czystą
    bezwahaczową stronę tylnego koła jebutnym tłumikiem.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 23. Data: 2009-07-17 05:32:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Ale ktora czesc wyrazenia "odpierdol sie" mam Ci jasniej i wyrazniej
    > wytlumaczyc ?

    WOW. KaJot stracil cierpliwosc :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-07-17 08:08:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > WOW. KaJot stracil cierpliwosc :)

    Nie, ja tylko nie uzywam emotikonow.

    KJ

  • 25. Data: 2009-07-17 13:03:15
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    Ta, ale to też spartolili typowo po Hondowemu zasłaniając czystą
    bezwahaczową stronę tylnego koła
    jebutnym tłumikiem.

    No, ale nie mow ze Suzuki nie przebilo wszystkiego montujac zelmery do
    wszystkich sportowych i turystycznych motocykli.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 26. Data: 2009-07-17 20:09:02
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-17 15:03, Tytus z Fabryki napisał (a)::
> [...]
    >
    > No, ale nie mow ze Suzuki nie przebilo wszystkiego montujac zelmery do
    > wszystkich sportowych i turystycznych motocykli.

    Prawie jak harlej. Kupujesz zelmera motocykl gratis.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 27. Data: 2009-07-17 20:36:22
    Od: Arni <a...@N...spam>

    MiT pisze:

    > Prawie jak harlej. Kupujesz zelmera motocykl gratis.

    chcesz powiedziec ze do miksera mozna dostac motocykl za darmo? w ktorym
    hipermarkecie?
    :)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2009-07-17 20:39:58
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-07-17 22:36, Arni napisał (a)::

    > chcesz powiedziec ze do miksera mozna dostac motocykl za darmo?
    No bardziej do odkurzacza. Ale się tak nie podniecaj. Trochę drogie te
    odkurzacze.

    > w ktorym
    > hipermarkecie?
    > :)
    Wychodzi na to, że w stukipuki.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 29. Data: 2009-07-17 20:49:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    >
    > No, ale nie mow ze Suzuki nie przebilo wszystkiego montujac zelmery do
    > wszystkich sportowych i turystycznych motocykli.

    Dokładnie to samo, co ma FZ1S Yamahy - zelmer retro gratis ;)

    pozdr
    DP
    TL-S