    From: Jacot <jacot@bez_riders.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: w sprawie sikacza
    Date: Sun, 08 Jul 2012 09:22:30 +0200

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Poprosiłem Mariusza o to, by bramka do grupy została wyraźnie oznaczona
    >jako "Ogólnopolska grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle" i na samej górze
    >tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota.

    Myslisz ze to cokolwiek zmieni?;) To nie jest tylko kwestia nazwy ale
    calego lajaltu osadzenia bramki. Takich bramek w roznych portalach
    jest od groma i wiekszosc jakie widzialem jest zrobiona jakos tak, ze
    nie ma watpliwosci dokad prowadza, ot usluzne podanie pomocnego
    narzedzia uzytownikom. Daleko nie szukajac, jak takie cos:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
    .rec.motocykle
    Nie wierze, ze "w imieniu grupy" wynegocjujesz cokolwiek ponad jakies
    dzialania pozorowane. Jak mawiali starozytni indianie; kto sie k...wa
    urodzil, orlem nie wyleci.