  • 1. Data: 2012-07-03 20:32:50
    Temat: w sprawie sikacza
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    nie chcę występować samozwańczo sam przeciwko adminom. Jeśli ktoś
    chciałby wesprzeć mnie w dyskusji to na pl.news.admin jest juz stosowny
    wątek (grupa jest moderowana wiec trzeba poczekac na publikację). Lub
    jedno - dwa zdania sprzeciwu na u...@a...pl

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 2. Data: 2012-07-03 20:40:12
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wesprzeć mnie w dyskusji to na pl.news.admin jest juz stosowny wątek
    > (grupa jest moderowana wiec trzeba poczekac na publikację). Lub jedno -
    Witam

    Juz poszlo ale widzac nastawienie adminow to raczej cienko to widze. :/

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 3. Data: 2012-07-03 20:57:04
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 03.07.2012 20:40, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Arni"<a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Juz poszlo ale widzac nastawienie adminow to raczej cienko to widze. :/

    na pl.news.admin nie wszystko widac :) ale jesli ma byc przełom to
    własnie teraz. Moja ostatnia odpowiedz jeszcze nie została zaakceptowana

  • 4. Data: 2012-07-03 22:12:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arni napisal
    jesli ma byc przełom to
    > własnie teraz.

    Uuuu, Arni, powiało grozą ;) No ale przełomu w Twoim leczeniu jakoś nie
    widzę...

    Pozdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2012-07-03 23:07:29
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Arni napisal
    > jesli ma byc przełom to
    >

    > Uuuu, Arni, powiało grozą ;) No ale przełomu w Twoim leczeniu jakoś nie
    > widzę...
    A mozesz wyjasnic nam po co na scigaczu bramka tutaj?

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 6. Data: 2012-07-03 23:19:09
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 03.07.2012 23:07, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Lovtza"<lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > A mozesz wyjasnic nam po co na scigaczu bramka tutaj?

    To zbyt skomplikowane dla niego. Nawet tak prostej rzeczy jak kill file
    nie ogarnia, nie wymagaj od niego tak trudnego uzasadnienia.

  • 7. Data: 2012-07-03 23:35:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > To zbyt skomplikowane dla niego. Nawet tak prostej rzeczy jak kill file
    > nie ogarnia, nie wymagaj od niego tak trudnego uzasadnienia.

    Wyjaśnienie już padło kilkukrotnie, ale nawet tak prosta rzecz jak
    zrozumienie kilku zdań i zapamiętanie zawartych w nich informacji na
    dłużej niż 30 sekund przerosła Arniego (i wielu innych zresztą też). Nie
    widzę żadnych powodów aby znów się produkować, bo nic nie wskazuje na to,
    że tym razem cokolwiek zostanie zrozumiane/zapamiętane.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 8. Data: 2012-07-04 02:29:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 23:35, Lovtza pisze:

> [...]
    > innych zresztą też). Nie widzę żadnych powodów aby znów się
    > produkować, bo nic nie wskazuje na to, że tym razem cokolwiek

    Mariuszku - a zanim pójdziesz lulać, wskaż proszę MSGID, bo i ja
    bym się z chęcią zapoznał z wyjaśnieniem, skoro ono już padło.

    I śpij słodko, moja kruszynko, dziś nie mogę cię przytulić.
    Przepraszam.

  • 9. Data: 2012-07-04 08:20:41
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Mariuszku - a zanim pójdziesz lulać, wskaż proszę MSGID, bo i ja
    > bym się z chęcią zapoznał z wyjaśnieniem, skoro ono już padło.

    A czy ja jestem Twoją sekretarką? Sam poszukaj, widza zdobyta samodzielnie
    utrwala się o wiele lepiej.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 10. Data: 2012-07-04 10:48:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 08:20, Lovtza pisze:

    > A czy ja jestem Twoją sekretarką? Sam poszukaj, widza zdobyta
    > samodzielnie utrwala się o wiele lepiej.
    > --

    Delimiter głupku popraw. Umisz ?