  • Data: 2011-05-18 13:47:10
    Temat: Re: warzywa kontratakują : flame warning
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-18 11:14, Bartek Kacprzak wrote:

    > Trzeba bylo tak od razu :)

    Tak było napisane :-)

    > Marke motocykla widziales? Jakies znaki szczegolne, malowanie?

    Markę ? A w jaki sposób miałem ją zobaczyć ?

    Jakiś bardziej turystyczny, czarny, chromowany tłumik po prawej stronie
    idący raczej poziomo, czarny kask. Nic specjalnei charakterystycznego..
    miał chyba stelarz nad tylnym kołem i jakiś niewielki tobół przypięty...

    > Kierowce widziales? W jakim kolorze mial kask? Jesli tak to jedz na
    > komende, zloz zawiadomienie, jesli nie masz numerow moze znajda
    > wlasciciela po wygladzie motocykla i po uszkodzeniach.

    Na motocyklu conajwyżej ślady lakieru na tłumiku... niewykonalne.

    > A taka nauczka jest gowno warta. Spojzyj do mojego posta, jutro ide na
    > komende poniewaz koles, ktory _uderzyl_ w moj motocykl, pojechal
    > zlozyc doniesienie, ze to ja go najechalem. Swoja sciezka jestem
    > ciekaw jak chce udowodnic, ze to ja go najechalem.

    Pewnie tym, że pierwszy złożył doniesienie.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik