  • 1. Data: 2011-05-13 20:31:04
    Temat: warzywa kontratakują : flame warning
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    Wczoraj zakuta pała, wbrew teoriom głoszonym przez Andrzeja Lawę,
    wspaniale udowodniła jak takowe sie zachowują, gdy okaże się im na
    odrobinę uprzejmości.

    Stoję na środkowym pasie (Kraków, rondo przy M1, 12.05.2011 około 9:00)
    jako około 7-my samochód. Zostawiłem po swojej lewej stronie miejsce dla
    motocyklistów. Nie trzeba długo czekać, gdy nadjeżdża takowy... okazuje
    się jednak, że kierowca przedemną nie był tak uprzejmy i nie zostawił
    wystarczającego miejsca. Co robi zakuta pała ?
    Ano zwalnia deikatnie i zaczyna się przeciskać na prawy pas przez
    niewielki odstęp pomiędzy moim a poprzednika samochodem. Jaki efekt ?
    Oczywiście uderza w lewy róg mojego zderzaka, oglada się, a następnie
    zaczyna uciekać!

    Czyż to nie typowe ? Poszukałem na forach motocyklowych, i z tego co
    widzę, nie rzadko zakute pały opisują ilu to samochodom uszkodziły
    lusterka, drzwi lub zderzaki....

    Ciekawe jak to się ma do teorii Anrzeja Lawy o tym, jakoby to
    motocykliście w idealny sposób i z ozywiście bezpiecznym odstępem
    lawirowali pomiędzy samochodami - w końcu przecież oni jeżdżą idealnie a
    to wredni blachosmrodziarze ciągle zajeżdżają im drogę.
    Tym razem jaki widać, zajeżdzającym okazał się mój samochód - pomimo iż
    stał nieruchomo :-)

    Wydaje się, że wniosek z tej historii taki, że lepiej nie zostawiać
    żadnego odstępu - przynajmniej nię będzie kusił zakutych pał do
    przeciskania się na siłę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2011-05-13 23:39:29
    Temat: Re: warzywa kontratakują : flame warning
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

> [...]
    > a poprzednika samochodem. Jaki efekt ? Oczywiście uderza w lewy róg
    > mojego zderzaka, oglada się, a następnie zaczyna uciekać!

    Dogoniłes debila?

  • 3. Data: 2011-05-14 00:07:57
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-13 23:39, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Dogoniłes debila?

    Nie. Za dużo samochodów z przodu. Nawet na rejestrację spojrzeć nie
    zdąrzyłem :-/

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 4. Data: 2011-05-14 00:10:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Nie. Za dużo samochodów z przodu. Nawet na rejestrację spojrzeć nie
    > zdąrzyłem :-/

    Szkoda. Pewnie pipa teraz siedzi i się cieszy ze swojego wyczynu. :/

  • 5. Data: 2011-05-14 18:12:19
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wydaje się, że wniosek z tej historii taki, że lepiej nie zostawiać
    > żadnego odstępu - przynajmniej nię będzie kusił zakutych pał do
    Kłamiesz.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 6. Data: 2011-05-14 18:17:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-14 18:12:19 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <t...@s...won> napisał w wiadomości
    > Kłamiesz.

    Spróbuj to teraz uzasadnić.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-05-14 20:10:02
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Spróbuj to teraz uzasadnić.
    Marcin pisze, ze byl niewielki odstep pomiedzy samochodami. W takim
    przypadku ciezko jest obrocic motocykl na tyle szybko, zeby zniknac zanim
    kierowca samochodu zdazy zobaczyc tablice. Zreszta motocykl ma tablice
    zazwyczaj powyzej maski i widac ja bardzo dobrze. Ciezko uwiezyc, ze nie
    widzial tablicy kiedy motocykl mijal go z boku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 8. Data: 2011-05-14 20:23:35
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Bartek Kacprzak <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zazwyczaj powyzej maski i widac ja bardzo dobrze. Ciezko uwiezyc, ze nie
    > widzial tablicy kiedy motocykl mijal go z boku.

    czy ty masz problem ze zrozumieniem slowa pisanego?
    najwidoczniej odstep byl wystarczajacy do manewru motocykla. czy sugerujesz,
    ze watkotworca specjalnie zamknal oczy, zeby nie zapamietac numerow lajzy na
    motorze?

    a pozaginane tablice widziales kiedys?

  • 9. Data: 2011-05-14 21:43:14
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sugerujesz,
    > ze watkotworca specjalnie zamknal oczy, zeby nie zapamietac numerow lajzy

    Nawet nie pozaginane, a zamontowane pod katem 45 stopni a moze i wiecej tak
    ze odczytac nie sztuka.
    Pzdr
    Adam

  • 10. Data: 2011-05-14 22:44:21
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 13.05.2011 20:31, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > Czyż to nie typowe ? Poszukałem na forach motocyklowych, i z tego co
    > widzę, nie rzadko zakute pały opisują ilu to samochodom uszkodziły
    > lusterka, drzwi lub zderzaki....

    Mi się tylko raz zdarzyło;)
    Podczas pierwszych tygodni na jednośladzie przeprostowałem raz jednemu
    panu lewe lusterko. Cofnąłem, poprawiłem, wskoczyło z powrotem na swoje
    miejsce, "sorry". Ja byłem pewnie czerwony ze wstydu, ów pan trochę
    wkurwiony, za to jego pasażerka była rozbawiona prawie do łez;) pewnie
    moim zakłopotaniem i reakcją swojego faceta.

    --
    pozdr
    nalesnik