  • Data: 2016-12-05 10:13:51
    Temat: Re: wczorajszy wypadek drewniaka na S8
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:o225pj$1jjt$1@gioia.aioe.org...

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,500-zl-mandat
    u-za-paraliz-miasta-jechal-za-szybko-zgubil-ladunek,
    218647.html

    Jakby kierowca ciężarówki nie przekraczał prędkości 0 km/h od samego rana to
    na pewno nie doszłoby do wypadku. :)
    Jest jeszcze taka możliwość, że mandat był za coś innego, a pismaki napisali
    co chcieli. W artykule jest, że zdarzenie było przed 15, a na nagraniu jest
    już ciemno.

    > ja bym jeszcze zwrócił uwagę na zachowanie podjeżdżającego szybko z tyłu
    > białego kombi. mam wrażenie że mógł chcieć zabawić się w szeryfa, "ty mi
    > zajechałeś to i ja ci zajadę".

    Nie widać zajechania przez białe kombi, można tylko domniemywać, że jest
    małe prawdopodobieństwo takiego zachowania.
    Przejrzałem dokładniej film i w 0:18 ciężarówka chce zjechać na prawy pas,
    ale szybko wraca na środkowy, ponieważ osobówka z rozbiegówki też wjeżdża na
    prawy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba