  • 1. Data: 2016-12-02 00:33:16
    Temat: wczorajszy wypadek drewniaka na S8
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Policja tradycyjne ukarała kierowcę za niedostosowanie prędkości do warunków
    na drodze.

    https://www.youtube.com/watch?v=hwD5IcAm9lE

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-12-02 05:32:06
    Temat: Re: wczorajszy wypadek drewniaka na S8
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kor_nick c...@p...pl ...

    > Policja tradycyjne ukarała kierowcę za niedostosowanie prędkości do
    > warunków na drodze.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=hwD5IcAm9lE

    Moze miał z przodu letnie ;-P

    Jaka kamera?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 3. Data: 2016-12-02 07:41:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Dec 2016 04:32:06 +0000 (UTC), Budzik

    > Jaka kamera?

    Ujowa, nic nie widać. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2016-12-02 10:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kor_nick" napisał w wiadomości grup
    >Policja tradycyjne ukarała kierowcę za niedostosowanie prędkości do
    >warunków na drodze.
    >https://www.youtube.com/watch?v=hwD5IcAm9lE

    A nie bylo wlasnie tak ?

    Bo nie bardzo widze - hamowal i go zarzucilo, czy hamowal i pas chcial
    zmienic, czy hamowal, a ze nie dal rady to chcial w bok ... tak czy
    inaczej - niedostosowanie :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-12-02 11:33:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Policja tradycyjne ukarała kierowcę za niedostosowanie prędkości do
    > warunków na drodze.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=hwD5IcAm9lE

    Ale co tam się stało? Przewróciła się ciężarówka czy sama przyczepa? A może
    rozpięła się naczepa do przewozu dłużyc?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2016-12-02 17:11:41
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Myjk w

    > Fri, 2 Dec 2016 04:32:06 +0000 (UTC), Budzik

    > Ujowa, nic nie widać. :P

    Widać, że spierdolił z miejsca zdarzenia bez udzielenia pomocy -- pijany
    był... A skoro tak to i złodziej...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-12-02 19:12:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 11:33 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> pisze:

    > Ale co tam się stało? Przewróciła się ciężarówka czy sama przyczepa? A
    > może rozpięła się naczepa do przewozu dłużyc?

    Dokładnie tak wygląda - tylne koła naczepy przy hamowaniu obróciły się o
    90st. Pękł lub rozpiął się dyszel. Szczęście, że nikogo po lewej tam wtedy
    nie było.

    Przez ten wypadek jechałem od lotniska do konotopy 1,5h...

  • 8. Data: 2016-12-02 20:20:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    kor_nick wrote:

    > Policja tradycyjne ukarała kierowcę za niedostosowanie prędkości do warunków
    > na drodze.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=hwD5IcAm9lE

    a powinna nagrywającego za jazdę lewym pasem mimo, że środkowy i prawy
    sa wolne

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-12-02 23:15:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 02 Dec 2016 19:12:08 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Dokładnie tak wygląda - tylne koła naczepy przy hamowaniu obróciły się o
    > 90st. Pękł lub rozpiął się dyszel. Szczęście, że nikogo po lewej tam wtedy
    > nie było.

    W takiej kłonicowej dłużycowej przyczepie dyszel ją trzyma tylko jak jedzie
    bez ładunku.
    A jak jest załadowana to ładunek musi być tak umocowany że to on staje się
    konstrukcją nośną.

    Tu wygląda że kierowca zahamował i tylny wózek obrócił się pod ładunkiem.

    No chyba że to taka przyczepa do jazdy krętymi drogami która ma ten tylny
    wózek skrętny, tylko nie włączyli blokady tego układu.

  • 10. Data: 2016-12-03 16:05:55
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    nie było.

    Przez ten wypadek jechałem od lotniska do konotopy 1,5h...

    To dlaczego kierowca dostał mandat za niedostosowanie prędkości jeśli
    najprawdopodobniej była to usterka?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba