    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiarygodnosc targeo
    Date: Sun, 30 Oct 2011 18:25:24 +0100

    Rafał "SP" Gil pisze:
    > W dniu 2011-10-26 12:43, szufla pisze:
    >
    >> targeo pokazuje, zemozna grzac>80 :)

    Właśnie przebrnąłem przez 10 kilometrowy korek którego targeo nawet nie
    zauważyło. Korek trwa już kilka godzin i kilka godzin jeszcze będzie trwać.
    No chyba że panowie policjanci (albo inne służy) ruszą tyłek, wyłączą
    durne światła na krzyżówkach świdnickich postawią tam mundurowego do
    kierowania ruchem.
    Nie wku... by mnie to aż tak bardzo gdyby to nie była "normalka" w tym
    miejscu. Wszyscy wiedzą że będzie korek, wszyscy wiedzą że jest jeszcze
    remont ale pomyśleć to już zbyt trudne :-(