  • Data: 2016-07-26 13:40:02
    Temat: Re: więcej światła ! duuuużo więcej światła potrzeba !
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest mikroskop stereoskopowy ?
    > No to ciekaw jestem jak zrobiony.

    ano właśnie :) inaczej cała zabawa nie miałaby sensu.
    Jak zrobiony jeszcze nie wiem, ale faktycznie - działa.
    Na oko widać tyle, że obraz dla jednego i drugiego oka jest widoczny w
    dość szerokim kącie, ale oczywiście bez nachodzenia na siebie.
    Dlatego wystarczy trzymać łeb w miarę prosto przed wizjerem i widać 3D.

    > Ale ... dwie kamerki, google cardboard, i jakies serwomechanizmy, zeby
    > przechylanie glowy poruszalo kamery :-)

    No pomysł jest OK. "tylko" trzeba to zrobić porządnie :)
    Ale... jakbym miał trochę więcej czasu... Niestety, na razie nie zanosi się.

    > Teraz chyba uslugi CNC sa dostepne.

    Przy takiej eksperymentalnej robocie ? Jeździć z każdą poprawką, to bym
    musiał strasznie być zawzięty :)
    To już lepiej kupić frezarkę jakąś, już dawno bym to zrobił tylko mi w
    warsztacie miejsca brak...

    > Nie chodzi o straty w swiatlowodzie - chodzi o wprowadzenie swiatla do
    > tegoz swiatlowodu. Tu sa straty.

    Może i tak. Ale jakby dobrze skupić, żeby nie uciekło poza światłowód,
    to może nie będzie tak źle ? Będę sprawdzać.