eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 81. Data: 2014-04-11 19:58:19
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 19:31:32 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Na pewno szybciej niż pierdel dla bezrobotnego/bezdomnego.

    I zroweryzowanego ?

    Poboli, poboli i przestanie.
    Musialoby byc tych batow tyle, zeby po paru latach zle je wspominac..

    J.

  • 82. Data: 2014-04-11 20:23:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-11 18:28, Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to jest margines nie wplywajacy na statystyke.
    > Jednak tych pijanych kierowcow lapie sie tez blisko 100 tys rocznie, i
    > sady nie maja problemu zabrac im PJ (obligatoryjnie !) i
    > wlepic pol roku w zawiasach na dwa.

    To dlaczego ich tak mało siedzi ?

    > I dopiero przy drugim zlapaniu adwokat sie moze wykazac, aby zawiasow
    > nie odwiesili.

    Jak widać z pokazywanych tu linków wykazują się już za pierwszym
    razem.

    > No ale jada, widza pijanego rowerzyste, i co maja zrobic - udawac ze
    > nie widza ?
    > A potem dziala z automatu - zlapali, oskarzyli, a w papierach wyrok
    > wiszacy.

    Znam kilka opisów działań wsiowych komend.
    Koniec kwartału, statystyka leży to w piątek i sobotę obstawiają
    wiochę z knajpą i sprawdzają rowerzystów alkomatem.
    Na logikę bezpieczniej dla wszystkich jak po kilku piwkach
    pojedzie rowerem, dla przepisów to było bez różnicy.

    > Ale po co jechac do sasiedniej wioski ? Koledzy do picia znajda sie za
    > plotem. Tylko potem trzeba pojechac do sklepu, i tu sie mozna z wladza
    > spotkac.

    Bo jak knajpa jest w sąsiedniej to jeżdżą do sąsiedniej.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2014-04-11 20:26:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-11 19:22, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Gdzie to przeczytałeś w moich postach?
    > Są też samochody warte kilkaset zł.

    W miejscu gdzie sugerowałeś że samochód będzie tańszy od roweru.

    > Obowiązek ponoszenia kosztów auta i jego ubezpieczenia jest na tym samym
    > poziomie abstrakcji co zakaz jazdy po pijaku.
    > Ma się w d.. jedno, można mieć i drugie.

    Można mieć, ale statystyka pokazuje że jednak nie jest takie samo.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2014-04-11 20:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-09 17:16, Cavallino wrote:

    > To jakiś specjalny przepis dla rowerzystów?

    Tak - OIDP dla "kierowców" pojazdów niemechanicznych. Czyli dla
    rowerzystów;)

    Shrek.

  • 85. Data: 2014-04-11 22:40:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > I zroweryzowanego ?
    >
    > Poboli, poboli i przestanie.
    > Musialoby byc tych batow tyle, zeby po paru latach zle je wspominac..

    Blizny na plecach pozwolą długo pamiętać.

  • 86. Data: 2014-04-11 22:41:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > W miejscu gdzie sugerowałeś że samochód będzie tańszy od roweru.

    Chyba nie przeczytałeś na co odpowiadasz......

    > Można mieć, ale statystyka pokazuje że jednak nie jest takie samo.

    Znaczy ilu złapano bez OC, a ilu po pijaku?

  • 87. Data: 2014-04-11 23:56:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-11 22:41, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Chyba nie przeczytałeś na co odpowiadasz......

    Przeczytałem, dwa razy bo ze zdziwieniem.

    > Znaczy ilu złapano bez OC, a ilu po pijaku?

    Znaczy liczba złapanych świadczy o liczbie wszystkich ?

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-04-12 08:25:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Przeczytałem, dwa razy bo ze zdziwieniem.

    No i gdzie jakiś tysiąc, albo kilka przeczytałeś?

    > Znaczy liczba złapanych świadczy o liczbie wszystkich ?

    Jeśli masz lepsze statystyki to zapodaj, wraz ze źródłami rzecz jasna.

  • 89. Data: 2014-04-12 09:59:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-12 08:25, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > No i gdzie jakiś tysiąc, albo kilka przeczytałeś?

    W cenniku sklepu z rowerami.

    > Jeśli masz lepsze statystyki to zapodaj, wraz ze źródłami rzecz jasna.

    Jeśli będą lepsze od twoich to zapodam, na razie czekam na twoje.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2014-04-12 10:59:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > W cenniku sklepu z rowerami.

    Aha.
    Czyli nie w moim poście, więc po co sugerujesz, jakby było inaczej?

    > Jeśli będą lepsze od twoich to zapodam, na razie czekam na twoje.

    Moment, ale to Ty twierdziłeś że ze statystyk wynikają różnice, więc jeśli
    ktoś ma coś podawać, to dalej Ty.
    Chyba że po prostu bredzisz bez ładu i składu co Ci się wydaje, a rzekome
    "statystyki" miały być tylko ściemą.