  • 1. Data: 2017-02-12 11:23:46
    Temat: [win10] brak internetu
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    staję na uszach, żeby odpalić internet na windows 10

    kupiłem oryginalnego windowsa 10

    zainstalowałem na laptopie toshiba, muli jak chuj, ale działa...

    niestety nie jestem w stanie odpalić internetu...

    próbuję odpalać testowo na access poincie bez zabezpieczeń,
    łączy się, ale pisze - brak internetu i oczywiście internet nie działa...

    jak włażę w kartęsieciową to jakby nie pobierała IP z dhcp...

    ale jak wpiszę IP na sztywno to dalej pisze, że nie ma IP...

    HELP!

  • 2. Data: 2017-02-13 00:51:46
    Temat: Re: [win10] brak internetu
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.02.2017 o 11:23, w systemie siła 'PO/EU pisze:
> [...]
    >
    > jak włażę w kartęsieciową to jakby nie pobierała IP z dhcp...
    >
    > ale jak wpiszę IP na sztywno to dalej pisze, że nie ma IP...

    Sprawdź na Ubuntu.
    Ściągnij poprawki. Zainstaluj sterowniki.
    Wymień zasilacz.

  • 3. Data: 2017-02-13 18:13:28
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-02-12 o 11:23, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > staję na uszach, żeby odpalić internet na windows 10

    rozumiem ze mas router, to co ma do tego win10? Podłączasz RJ45 i ma
    działąć z palca.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2017-02-13 18:49:28
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czytałeś mój esej na .praca o mózgu w dupie?
    i jak się na niego zapatrujesz?

  • 5. Data: 2017-02-13 19:34:09
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:o7srje$hdi$1@node2.news.atman.pl...
    > czytałeś mój esej na .praca o mózgu w dupie?
    > i jak się na niego zapatrujesz?

    imo musk muli ci jak huj.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2017-02-13 19:55:17
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wiesz czy nie wiesz?

    w konfiguracji karty wifi jest chyba z milion jakichś dziwnych modułów...

    wyłączałem niektóre z nich, łączy się, a po reboocie już dupa...

  • 7. Data: 2017-02-13 20:06:15
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:o7sver$fk7$1@node1.news.atman.pl...
    > wiesz czy nie wiesz?

    kup nieoryginalne W10 - u mnie działa znacznie lepiej a tylko troche
    droższe.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2017-02-13 20:59:07
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a Ktoś ma link do pirackiej wersji windows 10?
    mi się znaleźć nie udało... P.S. proszę linka na maila...

  • 9. Data: 2017-02-13 21:46:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:o7t36i$ou9$1@node2.news.atman.pl...
    >a Ktoś ma link do pirackiej wersji windows 10?
    > mi się znaleźć nie udało... P.S. proszę linka na maila...

    w10.ru

    --
    marfi

  • 10. Data: 2017-02-15 00:21:05
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-02-13 o 20:59, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > a Ktoś ma link do pirackiej wersji windows 10?
    > mi się znaleźć nie udało... P.S. proszę linka na maila...

    https://www.microsoft.com/en-us/evalcenter/evaluate-
    windows-10-enterprise

    testowałem, działa w nieskonczoność, o ile nie denerwuje Cię napisik, ze
    masz przeterminowaną licencję ;)

    --
    @foe_pl